Teatr Lalek 2-3 (120-121) 2015
Z Katalog.Czasopism.pl
Esej Essay
Dwie teorie | Two theories
Mirosław Kocur
</b>
Festiwale Festivals
</b>
Festiwali czas powszedni | The Daily Life of Festivals – Lucyna Kozień</b>
Festiwale lalkarskie: specyfika | Puppetry Festivals: Distinguishing Traits – Halina Waszkiel</b>
Materia Prima – pożytki dla lalkarzy | Materia Prima – Benefits for Puppeteers – Halina Waszkiel</b>
Lalki w Opolu | Puppets in Opole – Karol Suszczyński</b>
Dekonstrukcja obrazu – dezintegracja opowieści | Deconstruction of the Image – Disintegration of the Story – Henryk Jurkowski</b>
Czekając na Rychcika i Garbaczewskiego | Waiting for Rychcik and Garbaczewski – Bartłomiej Miernik</b>
Teatr w dobrej formie | Theatre in Great Shape – Karolina Obszyńska</b>
</b>
Recenzje Reviews
</b>
Trzy razy Erlbruch | Three times Erlbruch – Justyna Czarnota</b>
Misterium przaśne i wzniosłe | A Rough Yet Elevating Mystery Play – Monika Żmijewska</b>
Rząd dusz dla lalkarza | The Sway over Souls to a Puppeteer – Magdalena Legendź</b>
Złote pióro wolności | The Golden Feather of Freedom – Janusz Legoń </b>
Don Kichot | Don Quixote – Henryk Jurkowski</b>
</b>
Publikacje Publications
Lalkowe „Must Have” | The “Must Have” of Puppetry – Kamil Kopania</b>
</b>
Rozmowy Talks
Z dziećmi na podłodze | With Children on the Floor – Z Suzanne Lebeau rozmawia Agata Drwięga, Suzanne Lebeau is interviewed by Agata Drwięga</b>
</b>
Do dyskusji For Debate
Równoległe rzeczywistości | Parallel Universes – Jacek Malinowski</b>
Zbudujmy coś nowego | Let’s Build Something New – Nikos Kotowicz</b>
List otwarty studentów | Students’ Open Letter </b>
</b>
Ze Świata From The World
Meksykańscy teokikixtli | Mexican Teokikixtli – Natalia Napiórkowska</b>
</b>
Z autorskiej szuflady From the Author's Drawer
Lalka w prawdzie scenicznej | Puppet and the Truth of the Stage – Wiesław Hejno</b>