Artluk 2 (20) 2011
Z Katalog.Czasopism.pl
Przejdź do Artluk lub Spisy treści 2011
INTRO
Tożsamość
Diana Wasilewska
KORESPONDENCJE
Zobaczyć Wenecję i umrzeć
W cieniu ILLUMInacji
Katarzyna Drewnowska-Toczko
Poza przestrzeń instytucji
Ewelina Jarosz
Kobieta obecna – nieobecna
Karolina Rajna
Idee w sztuce (ogrodowej przede wszystkim)
Jan Rylke
Sztuka inspirowana życiem
Agnieszka Kulazińska
KONTEKSTY
Alice Anderson nie chce na kozetkę, choć zaproszenie od Freuda przyjmuje
Monika Kędziora
Munch była kobietą
Agata Miatkowska
Gdzie się kończy sztuka a zaczyna polityka?
Na marginesie 54. Biennale di Venezia
Diana Wasilewska
Inbetweeness
Dobrila Denegri
Nazistowskie MINSTREL SHOW
Jacek Zwierzyński
INTERVIEW
„Czekam na moment, gdy historia przestanie być płaska”
Z Hankiem Willisem Thomasemrozmawia Marta Królikowska
Dekonstrukcja geometrii, dekonstrukcja światła?
Z Peterem Halleyemrozmawia Joanna Rojkowska
MEDIA SZTUKI
Ochronić, zademonstrować, odseparować
Malina Barcikowska
Przed i za lustrem
Jerzy Olek
Zalustrzenie
Jerzy Olek
Wirtualne tożsamości – w stronę nowych mediów
Kamila Pakuło
Zbiorowy portret bez tabu
O dokumencie jako sztuce tożsamości
Joanna Tokarczyk
POGRANICZA
Powiedz mi jak słuchasz, a powiem ci kim jesteś
Krzysztof Moraczewski
ARTYŚCI
Dowcipne rzeźby Iwony Demko
Karolina Staszak
AUTOKOMENTARZ
„De-kompozycje”
Gil Kuno
OPCJE
Dotyk ręki
Grażyna Banaszkiewicz
Biennale wciąga
Paweł Sosnowski
Rzecz o Andrzeju Mitanie
Jacek Kasprzycki
Oculis Corporis i Oculis Mentis
Marta Wróblewska
Kostumbryści, rasa i kobiety
Malarstwo baskijskie w XIX i XX wieku
Katarzyna Mirgos
PRZESTRZENIE SZTUKI
Street Art Corner
Ceramika w przestrzeni miasta
Michał Bieżyński
LEGE ARTIS
O prawnej tożsamości sztuki
Mat Maria Bieczyński
SPOJRZENIE MEDUZY
Nasza rajska tożsamość
Roman Kubicki
LEKCJE PLASTYKI UDZIELANE SAMEMU SOBIE
Badanie mózgu w Polsce
Marek Sobczyk
RELACJE
Pierwszeństwo na wystawie „Trzy kobiety”
Agnieszka Kwiecień
Wokół „Diagramu”
O sztuce porządkowania
Maria Niemyjska
W przestrzeni tekstu
„Krótka historia przypadku” Małgorzaty Dawidek-Gryglickiej
Ewa Wójtowicz
SZTUKA I HISTORIA
Max Stirner 1000 EURO
Max Hexer
KRONIKA
Kalendarium