Artluk 3 (31) 2014
Z Katalog.Czasopism.pl
Przejdź do Artluk lub Spisy treści 2014
INTRO
Ciąg dalszy
(Potrzeby konspiracji)
Joanna Pokorna-Pietras
KORESPONDENCJE
ABC Berlin 2014
Alexandra Hołownia
Widząc rzeczy jakimi są...
Sigmar Polke w Museum
of Modern Art w Nowym Jorku
Agnieszka Kluczewska
FIAC 2014
Gorączka sztuki w Paryżu
Agnieszka Kluczewska
Przy Bulwarze Bastylii g = e(g(x)) = ʃg(x)fx(x)dx, a przy Bulwarze Raspail
Mémoires vives
Tomasz F. de Rosset
SZTUKA I HISTORIA
Cóż po artyście awangardowym w Wałbrzychu?
Max Hexer
KONTEKSTY
„Ecce Animalia”
o więcej niż ludzkim świecie
Dorota Grubba-Thiede
Neoromantycy sztuki lat 80.
Cz. 1 Andrzej Kalina
Magdalena Durda-Dmitruk
Neoromantycy sztuki lat 80.
Cz. 2 Jerzy Kalina
Magdalena Durda-Dmitruk
Nieopisana dekada
Sztuka Poznania wczesnych lat 80.
Jacek Kasprzycki
MEDIA SZTUKI
Komu Szlaga daje pędzel do ręki?
Iga Farnholz
Łapanie czasoprzestrzeni
Eulalia Domanowska
Sztuka i film
Nagroda filmowa PISF I MSN
Ewelina Jarosz
Upraszczanie obrazu
Jerzy Olek
Postprodukcyjny didżej Papardelle
Anna Tuschik
OPCJE
Perwersja widzenia
Obrazy Łukasza Korolkiewicza
Mateusz Promiński
INTERVIEW
Alexandra Fly
Z Alexandrą Hołownią rozmawia Joanna Pokorna-Pietras
O początkach Kultury Zrzuty
Z Markiem Janiakiem rozmawiają
Tamara Sorbian, Jacek Kasprzycki i Paweł Łubowski
ARTYŚCI
Najbardziej niepokorny polski artysta–Zbyszko Trzeciakowski
Jerzy Truszkowski
RELACJE
Efekt kolażu
Ewelina Jarosz
Ekstremalny? Jubileusz „inSPIRACJI”
Diana Wasilewska
Zbig Rybczyński w Galerii Bielskiej
Jerzy Truszkowski
Wyszywanie postfeminizmu
Marta Smolińska
Gdy spotkają się sztuka z nauką
Małgorzata Wawrzak
Kopernik tonie w kwiatach, a profesura kontempluje porządek wszechświata
Malina Barcikowska
Lubię pejzaże
Paweł Jagiełło
ARCHIWALIA
Komentarz: „utopie i realia” Stefan Morawski
Diana Wasilewska
KRONIKA
Aktualności