Didaskalia 36 (2000)
Z Katalog.Czasopism.pl
Przejdź do Didaskalia lub Spisy treści 2000
burza
Grzegorz Niziołek
włamywacz
Agata Adamiecka
słowo, ciało, obraz
Agata Adamiecka
gorycz odchodzenia
młody teatr
Thomas Ostermeier
teatr w dobie przyspieszenia
Tomasz Plata
szybko, coraz szybciej, z zamkniętymi oczami
repertuar
Kazimierz Bardzik
kontroler w edenie
Krzysztof Zajas
modernizm antyczny
Agnieszka Olczyk
„taki mi się snuje dramat...”
Joanna Targoń
konstelacja
Maryla Zielińska
benefis? widać warto
Rafał Węgrzyniak
szare plamy na czarnym tle
po premierze
Maryla Zielińska
Małgorzata Szum
cierpienia starego moliera
sonda: „siarka i zaduch”
Leszek Kolankiewicz, Ryszard Peryt, Krzysztof Zaleski
Kamila Złakowska
byliśmy tacy jak wcześniej - tylko gorsi
Joanna Biernacka
struktura kryształu
Lidia Czartoryska-Górska
chcę poczuć smak życia
Danuta Dąbrowska
sny czarno-białe
Łukasz Drewniak
niewolnik i niewolnice
przejrzeć się w teatrze jak w lustrze
Z Tadeuszem Bradeckim rozmawia Anna Burzyńska
plusy i minusy
przewodnik teatralny
sonda: co widzieli państwo eatatnie w teatrze?
Agnieszka Glińska, Józef Kelera, Magdalena Łazarkiewicz,
Tadeusz Nyczek, Józef Opalski, Bartosz Zaczykiewicz
Anna Burzyńska
przewodnik po teatrach niezależnych krakowa
część IV
kino
Anetta Łyżwa, Piotr Piber
romantyzm dogmatu
festiwale
Joanna Biernacka
„nie możesz sam jeden stać, kiedy wszyscy klęczą”
sonda: bez lauru konrada
Laco Adamik, Erwin Axer, Jan Peszek, Andrzej Sadowski, Henryk Tomaszewski, Rudolf Zioło
Agnieszka Fryz-Więcek
nadrealiści. między sensem a bez-sensem
Katarzyna Osińska
wiosna w moskwie
chiny
Marta Steiner
„ethnic show” w pięciu odsłonach
inny teatr
Grzegorz Ziółkowski
tafla lustra
teatr telewizji
Diana Poskuta-Włodek
joanna, czyli jądro jasności
teatr w książkach
Małgorzata Sugiera
franzobla gry z tradycją
„na scenie stoję sam”
Z Franzoblem rozmawiają Małgorzata Sugiera i Piotr Bukowski
Tadeusz Kornaś
o raj mój priekrasnyj, swietłyj kak edien
książki
„zwierciadło kwiatu” - przypisy