Nasza strona internetowa używa plików cookie (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych. Każdy ma możliwość wyłączenia plików cookie w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.

Format 1-2 (44) 2004

Z Katalog.Czasopism.pl

Przejdź do Format lub Spisy treści 2004


okładka numeru 1-2 (44) 2004


tematy

Ewa Mikina
Osamaddam

Kazimierz Piotrowski
Mizologiczne myślenie o zagładzie

Agata Smalcerz
Pasja według Pankoka

Janusz Krupiński
Sztuka jako przemoc


postawy

Eleonora Jedlińska
Prawda jest w pamięci

Ekstaza pamięci
Z Arturem Zmijewskim rozmawia Rafał Jakubowicz

Renata Rogozińska
Paradoksy reprezentacji

Adam Sobota
Absurd tajemnicy

Elżbieta Kościelak
Wirtualne puzzle realnego świata

Anna Oleńska
Wyspy człowieczeństwa

Anna Oleńska
Azyl malowania (w obrazach Grzegorza Stachańczyka)

Paweł Huelle
Kontrapunkt i Syzyf


wydarzenia

Grzegorz Dziamski
Współczesna sztuka chińska

Dorota Hartwich
Gabinet doktora Chen Zhena

Danuta Pałys
Wystawa współczesnej sztuki z Chin – CHINART

Bożena Kowalska
Berlin-Moskwa. Sztuka drugiej połowy XX wieku

Bożena Kowalska
Nieznana sztuka NRD


motywy

Bożena Czubak
Znaczące gesty Zofii Kulik

Marcin Fajfruk
Medialny gracz

Ewa Toniak
„Ekonomia daru” zamiast „ekonomii wymiany” Chapmanowie


Łukasz Ronduda
Kino tautologiczne Ewy Partum

Daria Kotacka
Wielcy modele


bliżej fotografii

Krystyna Michalak
Czarny/biały – kolory apartheidu w fotografiach Davida Goldblatta

Jakub Szufnarowski
Istnienie w innym wymiarze

Elżbieta Łubowicz
Spotkanie w fotelu: dwie kultury

Piotr Głowacki
Martwa natura w fotografii

Natalia LL
Dyplomy 2003

Piotr Komorowski
Dyplomy 2003

Katarzyna Majak
Teraźniejszość

Katarzyna Majak
Festiwal młodej fotografii

Tutaj jest cała Polska
Z Wojciechem Prażmowskim rozmawia Agnieszka Kłos

Jolanta Ciesielska
Rozkład naturalny

Renata Głowacka
Barnett Newman w londyńskiej Modern Tate


relacje

Tadeusz Woyniłłowicz
Yoko Ono w dwadzieścia lat później

Mitoraj w ojczyźnie
Rozmowa Danuty Wróblewskiej i Wiesławy Wierzchowskiej

Survival 2
Urszula M. Benka
De profundis, czyli nowy sens undergroundu


nowe media

Mirosław Rajkowski
Transmedia 2004


recenzje

Rafał Jakubowicz
Milczenie

Oblicza ekspresji

Samsung Art Master