Kwartalnik Filmowy 44 (2003)
Z Katalog.Czasopism.pl
Przejdź do Kwartalnik Filmowy lub Spisy treści 2003
OD REDAKCJI
SZTUKA DŹWIĘKU
Alan Williams
HISTORYCZNE I TEORETYCZNE PROBLEMY WPROWADZENIA DO KINA ŚCIEŻKI DŹWIĘKOWEJ
Marek Hendrykowski
DŹWIĘK NA EKRANIE. PRZEŁOM DŹWIĘKOWY W FILMIE
Agata Karpa
SONIC FICTION, CZYLI O WSPÓŁCZESNEJ AUDIOSFERZE
MUZYKA I FILM
Piotr Kletowski
RYSZARD WAGNER JAKO PREKURSOR SZTUKI KINEMATOGRAFICZNEJ
Jeff Smith
NIESŁYSZANE MELODIE? KRYTYKA PSYCHOANALITYCZNEJ TEORII MUZYKI FILMOWEJ
Iwona Sowińska
KILKA TRUDNOŚCI Z HISTORIĄ MUZYKI FILMOWEJ
WIDZĘ MUZYKĘ
z Zygmuntem Koniecznym rozmawia Łukasz Maciejewski
CO SŁYSZYMY?
Paweł Mackiewicz
MUZYKA I EFEKTY AKUSTYCZNE W FILMACH ANDRZEJA WAJDY OKRESU SZKOŁY POLSKIEJ
Alicja Helman
ZNACZENIE MUZYKI W FILMACH CARLOSA SAURY
Marta Piotrowska
MUZYKA W FILMACH WIMA WENDERSA
Katarzyna Lenarczyk
DŹWIĘK W FILMACH DAVIDA LYNCHA
SŁOWO I OBRAZ
BYŁA TO JAKAŚ ODNOWA DLA KAŻDEGO Z NAS
z Adrianną Buraczewską i Romanem Klewinem rozmawia Izabela Tomczyk
Izabela Tomczyk
FILMIKOWANIE W TWÓRCZOŚCI MIRONA BIAŁOSZEWSKIEGO
Barbara Głębicka–Giza
DOLINA ISSY, LAWA I KRONIKA WYPADKÓW MIŁOSNYCH.
O AUTORSKIEJ TWÓRCZOŚCI TADEUSZA KONWICKIEGO
VARIA: Z HISTORII KINA
Anna Mikonis
ŻYCIE FILMOWE WILNA W OKRESIE MIĘDZYWOJENNYM. LATA 1919–1939
Barbara Giereszewska
RUCH FILMOWY WE LWOWIE W LATACH TRZYDZIESTYCH
OKIEM I UCHEM
Marcin Giżycki
PAUL MORRISSEY – PRAWA RĘKA WARHOLA
KSIĄŻKI O FILMIE
Kinga Jelińska
KULTURA I DOŚWIADCZENIE AUDIOWIZUALNE
Małgorzata Hendrykowska
NAD MAPĄ ATLANTYDY
NOTY O AUTORACH
FILM W POLSCE 2002
Opracowała Beata Kosińska–Krippner
SUMMARY
TABLE DE MATIERE