Kwartalnik Filmowy 73 (2011)
Z Katalog.Czasopism.pl
Przejdź do Kwartalnik Filmowy lub Spisy treści 2011
Kino to ja. Autobiografie filmowe
Od redakcji
Autobiografizm filmowy. Rekonesans historyczno-teoretyczny
MAGDALENA PODSIADŁO
AUTODOKUMENTALiZM
Kamera jako superego.
Dzienniki. 1971-1976 Eda Pincusa albo początki dokumentalizmu osobistego
MIROSŁAW PRZYLIPIAK
Plaże Agnès: autoportret Vardy
TADEUSZ LUBELSKI
Marian Marzyński. Autobiografia dokumentalisty
MIKOŁAJ JAZDON
(Auto)terapeutyczny wymiar rodzinnych” filmów Marcina Koszałki
MAŁGORZATA KOZUBEK
AUTOBIOGRAFIA CZY BIOGRAFIA?
Puste miejsce. Strategie autobiograficzne w filmie dokumentalnym o Zagładzie
KATARZYNA MĄKA-MALATYŃSKA
Ocaleni z Holocaustu. Studium z poetyki filmu dokumentalnego
MAREK HENDRYKOWSKI
Na pograniczu auto/biografii. Mama Suzanne Osten
TADEUSZ SZCZEPAŃSKI
To jest prawdziwa opowieść.
O Andrei Dunbar, Lorraine dunbar i The ArborClio Barnard
KAROLINA KOSIŃSKA
KLUCZ AUTOBIOGRAFICZNY
Człowiek rozdarty
MAURICE DROUZY
Sytuacja autobiograficzna w Zwierciadle andrieja Tarkowskiego
MARCIN MARON
Znad dworu panny Heleny przez dom Poety.
Kategoria narracji a obecność autora w Lawie i Bohini Konwickiego
PRZEMYSŁAW KANIECKI
Skroplenie wojny do czerwonej kropki.
Dyskurs autobiograficzny w Trzeciej części nocy Andrzeja Żuławskiego
MONIKA MASZEWSKA-ŁUPINIAK
Steven Spielberg. Kino autobiograficznych metafor
KRZYSZTOF KOZŁOWSKI
Motyw autobiograficzny w filmach Michaela Moore’a
KONRAD KLEJSA
Tylko jedno wspomnienie.
Próba autobiografii bez narracji w pracach Billa Violi
ANDRZEJ PITRUS
OKIEM i UCHEM
Utracona cnota ulicznej sztuki
MARCIN GIŻYCKI
KSIĄŻKI O FILMIE
Podróż po krainie człowieczeństwa
TADEUSZ SZCZEPAŃSKI
Pokoleniowy dystans
ALICJA HELMAN
Audiowizualność w poszukiwaniu paradygmatów
ANNA NACHER
NOTY O AUTORACH
SUMMARY
TABLE DES METIÈRES