Pro Arte 11 (1999)
Z Katalog.Czasopism.pl
Przejdź do Pro Arte lub Spisy treści 1999
WYWIADY
Kobiecość to konwencja
Rozmowa z Ewą Kraskowską
Feminizmy i krzesła
10 pytań do Izabeli Filipiak
Piski i gwizdy Marsjan
Krótka rozmowa między Kingą Dunin, kobietą a mężczyzną
Mam ambicję stworzyć nowy gatunek
Rozmowa z Małgorzatą Musierowicz
RECENZJE OMÓWIENIA KOMENTARZE
Przemysław Czapliński
Świat jako ciało
Dorota Różycka
Muzyko sfer brzmi nieczysto
Elżbieta Blamowska
Otchłań istnienia
Aboddonna Klopstock
W stronę Lesbos (notatki na marginesie kilku lektur)
Paweł Tanazja
Fe!minizm, czyli kategoria „drżeniokrzyża" w masculinizmie
Katarzyna Kuczyńska-Koschany
Lou, Salome czy Sokrates? Szkic do portretu Vree
Jolanta Siekacz
Kobiety Franza Kafki
Monika Lorenz
dn. 22-24.IV.1999 - próby negocjacji
FILM TEATR SZTUKA MUZYKA
Piotr Krzyształowski
Kobieta w roli głównej
Rafał Koschany
Alma Persona Dolarosa. Monolog bergmanowski
Ewa Źródlewska
Pillow Book Petera Greenawaya
Iwona Zielińska
Wyrocznia, popłoch i studnia
Izabela Kiszka
Niekochana
Anna Kaczorowska
Co Ewa Wycichowska zobaczyła po drugiej stronie lustra...
Ewa Zródlewska
Sztuka feministyczna bez nazwisk
Łukasz Lubiatowski
Kobiety w muzyce
FELIETONY
Ewelina Ogórek
Kontemplacja, ekstaza?
Patrycja Gruchel
Uwieść, zdobyć, zatrzymać
Kozi
Siódma piec
Wojciech Kuczok
Przeciw trupom
POEZJA
Edyta Nawrocka
Ewa Sonnenberg
Joanna Rzeszotek
Joanna Habit
Urszula Zajkowska
Marta Podgórnik
Aleksandra Wojtkiewicz
Jolanta Stefko
Olga Ciesielska
Anna Fidecka
Birgit Feusthuber
Christione Zaininger
Kate Jennings
PROZA
Janna Paszkowska
Małgorzata Jurczak
Monika Lorenz
Olga Tokarczuk
Katarzyna Michalewska
FARFOCLE I BLERWY
Anna Ekierhardt