Nasza strona internetowa używa plików cookie (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych. Każdy ma możliwość wyłączenia plików cookie w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.

Purpose 63 (2011)

Z Katalog.Czasopism.pl

Przejdź do Purpose lub Spisy treści 2011

okładka numeru
63 2011

Artykuł
Od redakcji

Wywiad
Zapomnijcie o budowaniu marki - wywiad z Simonem Anholtem - Agnieszka Furmańczyk

Prezentacja
Montreal - kreatywność, oryginalność, różnorodność - Maciej Mazerant

Analiza
Feudalny świat marki - Artur Zaguła

Kariera w kulturze
Singapur - centrum kreatywności - wywiad z przedstawicielami Ministerstwa Informacji, Komunikacji i Sztuki w Singapurze - Maciej Mazerant

Przemysły kultury
Fenomen „silnej marki” - Paul Alezraa

Młoda kultura
Świadomy wysiłek - wywiad z Matshidiso Mlaba, Dyrektorem Działu Marketingu w Departamencie Komunikacji Publicznej miasta Johannesburg - Maciej Mazerant

Warsztaty
Australia - marka nadrzędna - rozmowa z Caroline Bergman, Project Managerem programu Building Brand Australia - Agnieszka Furmańczyk

Felieton
Unikalna tożsamość - Igor Gałązkiewicz

Na marginesie
Twórczy Szczecin, na nowo - Marcin Niewęgłowski