Sekcja 11 (2004)
Z Katalog.Czasopism.pl
Przejdź do Sekcja lub Spisy treści 2004
Aleksandra Kresowska
Jakie są granice sztuki w fotografii?
Piotr Kowalik
Złośliwie o zalewie fotografii
Janusz Leszczyński
Fabryka Fotografii, czyli o doniosłym akcie fotokomunikacji
Magda Pustoła
Krytyka, surowica fotografii
Aleksandra Siemieniuk
Smutne Eldorado – bluesowa wędrówka po amerykańskim Południu
Tomasz Szerszeń
Josefa S. portrety melancholii
Maria Rubersz
gipsowe posągi – pasażerowie metra
Agata Lorkowska
FOTOGRAFIA – MALARSTWO – HISTORIA – SZTUKI
Anna Katarzyna Łazar
Indiańskie obawy, freedbergińkie wstawki, rady Foucaulta.
Fotografowanie jako podporządkowywanie.
Maria Guerquin - Sotkowska
Archiwum gestów Zofii Kulik a XIX-wieczna fotografia nagiego ciała
Konrad Schiller
Martwi rewolucjoniści
Ondrasz Szewczyk
Epistemologia fotografii w kontekście hiperrealizmu i konceptualizmu podsumowana przez wypowiedź fotografa
Aneta Rostkowska
...teren nieudeptany...
Fotografia jako apologia egzystencjalnego konkretu
Konstanty F. Szydłowski & Magdalena Ziółkowska
Niepozorna nieobiektywność obiektywu, czyli niewinne kłamstwo obrazu
Michał Jachuła
Marcin Gajewski x 2
Magdalena Wróblewska
Obrazy pamięci
Alicja Bielawska
Każde, nawet proste zdjęcie to ćwiczenie się w widzeniu