Nasza strona internetowa używa plików cookie (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych. Każdy ma możliwość wyłączenia plików cookie w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.

Sekcja 11 (2004)

Z Katalog.Czasopism.pl

Przejdź do Sekcja lub Spisy treści 2004


okładka numeru 11 (2004)


Aleksandra Kresowska
Jakie są granice sztuki w fotografii?

Piotr Kowalik
Złośliwie o zalewie fotografii

Janusz Leszczyński
Fabryka Fotografii, czyli o doniosłym akcie fotokomunikacji

Magda Pustoła
Krytyka, surowica fotografii

Aleksandra Siemieniuk
Smutne Eldorado – bluesowa wędrówka po amerykańskim Południu

Tomasz Szerszeń
Josefa S. portrety melancholii

Maria Rubersz
gipsowe posągi – pasażerowie metra

Agata Lorkowska
FOTOGRAFIA – MALARSTWO – HISTORIA – SZTUKI

Anna Katarzyna Łazar
Indiańskie obawy, freedbergińkie wstawki, rady Foucaulta.
Fotografowanie jako podporządkowywanie.

Maria Guerquin - Sotkowska
Archiwum gestów Zofii Kulik a XIX-wieczna fotografia nagiego ciała

Konrad Schiller
Martwi rewolucjoniści

Ondrasz Szewczyk
Epistemologia fotografii w kontekście hiperrealizmu i konceptualizmu podsumowana przez wypowiedź fotografa

Aneta Rostkowska
...teren nieudeptany...
Fotografia jako apologia egzystencjalnego konkretu

Konstanty F. Szydłowski & Magdalena Ziółkowska
Niepozorna nieobiektywność obiektywu, czyli niewinne kłamstwo obrazu

Michał Jachuła
Marcin Gajewski x 2

Magdalena Wróblewska
Obrazy pamięci

Alicja Bielawska
Każde, nawet proste zdjęcie to ćwiczenie się w widzeniu