As-Salam: Różnice pomiędzy wersjami
Z Katalog.Czasopism.pl
(→Kontakt z redakcją) |
(→Kontakt z redakcją) |
||
Linia 8: | Linia 8: | ||
== Kontakt z redakcją == | == Kontakt z redakcją == | ||
kontakt: mariusz.wieczerzynski@as-salam.pl<br /> | kontakt: mariusz.wieczerzynski@as-salam.pl<br /> | ||
− | www: | + | www: http//as-salam.pl<br /> |
e-mail: redakcja@as-salam.pl<br /> | e-mail: redakcja@as-salam.pl<br /> | ||
redakcja: Mariusz Turowski (red. nacz.), Mariusz Wieczerzyński (z-ca red. nacz.), Katarzyna Jędrzejczyk-Kuliniak<br /> | redakcja: Mariusz Turowski (red. nacz.), Mariusz Wieczerzyński (z-ca red. nacz.), Katarzyna Jędrzejczyk-Kuliniak<br /> |
Wersja z 15:28, 13 maj 2009
Kategorie: Mniejszości narodowe Wiara, kościół
- Kwartalniki
- Papierowe
- KAT_PRENUMERATA
- Kwartalniki
Spisy treści czasopism ukazujących się w latach: Spisy treści 2009
Spis treści |
Kontakt z redakcją
kontakt: mariusz.wieczerzynski@as-salam.pl
www: http//as-salam.pl
e-mail: redakcja@as-salam.pl
redakcja: Mariusz Turowski (red. nacz.), Mariusz Wieczerzyński (z-ca red. nacz.), Katarzyna Jędrzejczyk-Kuliniak
red. nacz.: Mariusz Turowski
adres: al. Kasprowicza 24, 51-137 Wrocław
tel: 71 326 00 26
fax: 71 326 00 26
Kontakt z wydawcą
wydawca: Liga Muzułmańska w RP
adres: ul. Niska 25/43, 01-046 Warszawa
ISSN: 1732-2448
rok założenia: 2004
periodyczność: kwartalnik
medium: czasopismo drukowane
format: A4
objętość: 32 stron
nakład: 1000 egzemplarzy
Opis
As-Salam jest muzułmańskim czasopismem społeczno kulturalnym. Działamy od 2004 roku i wydaliśmy w tym czasie 15 numerów. Wydawcą jest Liga Muzułmańska w RP. Pismo ukazuje się w formacie A4 o objętości 32 stron (w tym 4 strony kolorowej okładki).
Wychodzimy naprzeciw zapotrzebowaniu mniejszości muzułmańskiej w Polsce, będąc dla tej grupy źródłem edukacji oraz integracji. Swoją ofertę kierujemy również do Polaków zainteresowanych islamem, a także szerokiej rzeszy osób, w tym studentów i pracowników naukowych, zajmujących się tematyką społeczną, polityczną i kulturalną dotyczącą islamu i humanistycznej myśli muzułmańskiej.
Najbardziej ogólnym celem redakcji jest przekazywanie rzetelnej informacji nt. islamu, która w obliczu wielu przekłamań w mediach masowych i braku na rynku prasowym podobnego periodyku jest skutecznym wypełnieniem niszy rynkowej spowodowanej tą sytuacją. Wpisujemy się w nurt perspektywy dialogu kultur w przeciwieństwie do postawy kładącej nacisk na ich konfrontację, czyli tzw. „zderzenia cywilizacji”. Bliska jest nam postawa, u podłoża której leży przekonanie, że poprzez edukację, wiedzę i wzajemne poznawanie różnic kulturowych można tworzyć warunki sprzyjające pokojowej egzystencji i współpracy.
Wydanie 16 numeru As-Salam oznacza nowy etap w naszej kilkuletniej historii. Wraz z nową szatą graficzną wprowadzamy czasopismo do kolportażu – numer ten jest pierwszym, który jest dostępny w ogólnopolskiej sprzedaży w sieci salonów EMPIK i RUCH oraz w dobrych księgarniach. Rozpoczynamy w ten sposób realizację regularnego, kwartalnego cyklu wydawniczego, dążąc do rozwoju czasopisma i stałego podnoszenia jego poziomu.
Prenumerata
Prenumeraty krajowe:
1. PRENUMERATA_1
2. PRENUMERATA_2
N. PRENUMERATA_N
Prenumeraty inne:
1. PRENUMERATA_1
N. PRENUMERATA_N
Spisy treści
2006
SPIS_1
SPIS_2
2009
Publikacje książkowe
AUTOR TYTUL
- WYDAWCA, MIASTO ROK.
KATEGORIE