Muzyka 2/2010: Różnice pomiędzy wersjami
Z Katalog.Czasopism.pl
(Nowa strona: Przejdź do Muzyka lub Spisy treści 2010<br /> ---- '''Artykuły''' Zygmunt M. Szweykowski<br> Melodyka recytatywu Luigiego Rossiego w „I...) |
|||
Linia 45: | Linia 45: | ||
Marcin Trzęsiok<br> | Marcin Trzęsiok<br> | ||
Siglind Bruhn: Messiaen’s Interpretation of Holiness and Trinity. Echoes of Medieval Theology in the Oratorio, Organ Meditations and Opera. Hillsdale, NY 2008 | Siglind Bruhn: Messiaen’s Interpretation of Holiness and Trinity. Echoes of Medieval Theology in the Oratorio, Organ Meditations and Opera. Hillsdale, NY 2008 | ||
+ | |||
+ | [[Kategoria:Spisy treści 2010]] |
Aktualna wersja na dzień 22:22, 11 lis 2010
Przejdź do Muzyka lub Spisy treści 2010
Artykuły
Zygmunt M. Szweykowski
Melodyka recytatywu Luigiego Rossiego w „Il Palazzo Incantato” (1642)
Materiały
Andrzej Jazdon
Miscellanea karłowiczowskie w spuściźnie Adolfa Chybińskiego
Irena i Andrzej Spóz
Korespondencja rodziny Karłowiczów w zbiorach Warszawskiego Towarzystwa Muzycznego
Komunikaty
Magdalena Walter-Mazur
Rękopis 127 Biblioteki Gdańskiej PAN księgą głosową toruńskich benedyktynek
Sprawozdania
Małgorzata Komorowska
Małgorzata Woźna-Stankiewicz: Muzyka francuska w Polsce w II połowie XIX wieku. Analiza dokumentów jako podstawa źródłowa do badań nad recepcją. Kraków 1999; Małgorzata Woźna-Stankiewicz: Recepcja muzyki francuskiej w Polsce – w II połowie XIX wieku w kontekście idei estetycznych epoki. Kraków 2003
Barbara Przybyszewska-Jarmińska
Vincentius Bertholusius: Sacrarum Cantionum (1601). Wyd. Ole Kongsted. Copenhagen 2005
Krzysztof Rottermund
Wiktor Zygmunt Łyjak: Organy w kościołach ewangelickich w Królestwie Polskim w latach 1815–1864. Sierpc 2006
Dominika Grabiec
Roberto Melini: Suoni sotto la cenere. La musica nell’antica area vesuviana. Pompei 2008
Tomasz Jeż
Jiří Sehnal: Pavel Vejvanovský and the Kroměříž Music Collection. Perspectives on Seventeenth-Century Music in Moravia. Olomouc 2008
Wojciech Stępień
Siglind Bruhn: Messiaen’s Contemplations of Covenant and Incarnation. Musical Symbols of Faith in the Two Great Piano Cycles of the 1940s. Hillsdale, NY 2007
Marta Szoka
Siglind Bruhn: Messiaen’s Explorations of Love and Death. Musico-Poetic Signification in the „Tristan Trilogy” and Three Related Song Cycles. Hillsdale, NY 2008
Marcin Trzęsiok
Siglind Bruhn: Messiaen’s Interpretation of Holiness and Trinity. Echoes of Medieval Theology in the Oratorio, Organ Meditations and Opera. Hillsdale, NY 2008