Nasza strona internetowa używa plików cookie (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych. Każdy ma możliwość wyłączenia plików cookie w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.

Kwartalnik Artystyczny 1 (121) 2024: Różnice pomiędzy wersjami

Z Katalog.Czasopism.pl

(Utworzył nową stronę „Przejdź do Kwartalnik Artystyczny lub Spisy treści 2024<br /><br />Kategoria:Spisy treści 2024 ----- [[Image:Kwartalnik_...”)
 
 
Linia 2: Linia 2:
 
-----
 
-----
 
[[Image:Kwartalnik_Artystyczny_1_24.jpg|thumb|right|160px|okładka numeru<br />1 (121) 2024]]  
 
[[Image:Kwartalnik_Artystyczny_1_24.jpg|thumb|right|160px|okładka numeru<br />1 (121) 2024]]  
SAMUEL BECKETT<br />Nienazywalne<br />fragment w przekładzie Marka Kędzierskiego<br /><br />PIOTR MATYWIECKI<br />Ornament<br />*** (Przejąłem się sobą…) • Rude trawy przy torach<br />*** (W każdym miejscu...) • Eurydyka<br /><br />PIOTR MATYWIECKI<br />Spotkania<br /><br /><br />10. ROCZNICA ŚMIERCI TADEUSZA RÓŻEWICZA<br /><br />TADEUSZ RÓŻEWICZ<br />30 *** (Czas na mnie…)<br /><br />GŁOSY I GLOSY<br /><br />KAZIMIERZ BRAKONIECKI<br />Słowo o Tadeuszu Różewiczu<br /><br />ALEKSANDER FIUT<br />Różewicz – glosy<br /><br />BOGUSŁAW KIERC<br />Trzecie drzwi<br /><br />PIOTR MATYWIECKI <br />***<br /><br />KRZYSZTOF MYSZKOWSKI<br />Ocalony<br /><br />ANNA NASIŁOWSKA<br />***<br /><br />KRYSTYNA RODOWSKA<br />Poeta (bez) tajemnic<br /><br />KRZYSZTOF SIWCZYK<br />Stracona dekada<br /><br />LESZEK SZARUGA<br />„Szczęśliwy naród, który ma poetę”<br /><br />PIOTR SZEWC<br />Słowo o Różewiczu<br /><br />TADEUSZ RÓŻEWICZ<br />dlaczego piszę?<br /><br /><br />ARTUR SZLOSAREK<br />Magiel (właściwa wersja wydarzeń)<br />Czytając Kawafisa<br /><br />JERZY ANDRZEJEWSKI<br />Dziennik czechosłowacki<br />fragment w opracowaniu i z komentarzem Piotra Sobolczyka<br /><br />KRZYSZTOF MYSZKOWSKI<br />Materia Miazgi<br /><br />KRZYSZTOF SIWCZYK<br />Czwarta<br />Posadzki • Kompost<br />Bastion • Przeddzień<br />Syreny • Do upadłego<br /><br />Zachwyt i żal<br />ze STEFANEM CHWINEM rozmawia MACIEJ WRÓBLEWSKI<br /><br />MIROSŁAW DZIEŃ<br />Muchy<br /><br />MICHAŁ CZORYCKI<br />Zola w Lourdes<br />Tydzień<br />Pięćdziesiątnica • Obłoki nad Spargi<br /><br /><br />VARIA<br /><br />KAZIMIERZ BRAKONIECKI<br />Widnoksiąg (14)<br /><br />STEFAN CHWIN<br /> Dziennik 2024<br /><br />MAREK KĘDZIERSKI<br />Marginalia (5)<br /><br />KRZYSZTOF MYSZKOWSKI<br />Komora (9)<br /><br />LESZEK SZARUGA<br />Świat, w którym żyłem (12)<br /><br />PIOTR SZEWC<br />Z powodu i bez powodu (72)<br /><br />ARTUR SZLOSAREK<br /> 173 Notatki do zapomnianych podróży (18)<br /><br /><br />RECENZJE I NOTY O KSIĄŻKACH<br /><br />ROBERT PAPIESKI<br />Poezja dotyku<br /><br />ADRIANA SZYMAŃSKA<br />Nieustępliwość serca<br /><br />KRZYSZTOF MYSZKOWSKI<br />Dwie krzyżujące się linie<br /><br />KRZYSZTOF MYSZKOWSKI<br />„...pisarz? sztukmistrz? lub myśliciel?...”<br /><br />ANDRZEJ ZAWADA<br />Porozumienie<br /><br />ALEKSANDER FIUT<br />Szyfrogramy Wisławy Szymborskiej<br /><br />ARTUR SZLOSAREK<br />Mrożek w półpancerzu<br /><br /><br />NOTY O AUTORACH<br /><br />BIBLIOTEKA „KWARTALNIKA ARTYSTYCZNEGO”<br /><br />
+
SAMUEL BECKETT<br />Nienazywalne<br />fragment w przekładzie Marka Kędzierskiego<br /><br />PIOTR MATYWIECKI<br />Ornament<br />*** (Przejąłem się sobą…) • Rude trawy przy torach<br />*** (W każdym miejscu...) • Eurydyka<br /><br />PIOTR MATYWIECKI<br />Spotkania<br /><br /><br />10. ROCZNICA ŚMIERCI TADEUSZA RÓŻEWICZA<br /><br />TADEUSZ RÓŻEWICZ<br />30 *** (Czas na mnie…)<br /><br />GŁOSY I GLOSY<br /><br />KAZIMIERZ BRAKONIECKI<br />Słowo o Tadeuszu Różewiczu<br /><br />ALEKSANDER FIUT<br />Różewicz – glosy<br /><br />BOGUSŁAW KIERC<br />Trzecie drzwi<br /><br />PIOTR MATYWIECKI <br />***<br /><br />KRZYSZTOF MYSZKOWSKI<br />Ocalony<br /><br />ANNA NASIŁOWSKA<br />***<br /><br />KRYSTYNA RODOWSKA<br />Poeta (bez) tajemnic<br /><br />KRZYSZTOF SIWCZYK<br />Stracona dekada<br /><br />LESZEK SZARUGA<br />„Szczęśliwy naród, który ma poetę”<br /><br />PIOTR SZEWC<br />Słowo o Różewiczu<br /><br />TADEUSZ RÓŻEWICZ<br />dlaczego piszę?<br /><br /><br />ARTUR SZLOSAREK<br />Magiel (właściwa wersja wydarzeń)<br />Czytając Kawafisa<br /><br />JERZY ANDRZEJEWSKI<br />Dziennik czechosłowacki<br />fragment w opracowaniu i z komentarzem Piotra Sobolczyka<br /><br />KRZYSZTOF MYSZKOWSKI<br />Materia Miazgi<br /><br />KRZYSZTOF SIWCZYK<br />Czwarta<br />Posadzki • Kompost<br />Bastion • Przeddzień<br />Syreny • Do upadłego<br /><br />Zachwyt i żal<br />ze STEFANEM CHWINEM rozmawia MACIEJ WRÓBLEWSKI<br /><br />MIROSŁAW DZIEŃ<br />Muchy<br /><br />MICHAŁ CZORYCKI<br />Zola w Lourdes<br />Tydzień<br />Pięćdziesiątnica • Obłoki nad Spargi<br /><br /><br />VARIA<br /><br />KAZIMIERZ BRAKONIECKI<br />Widnoksiąg (14)<br /><br />STEFAN CHWIN<br /> Dziennik 2024<br /><br />MAREK KĘDZIERSKI<br />Marginalia (5)<br /><br />KRZYSZTOF MYSZKOWSKI<br />Komora (9)<br /><br />LESZEK SZARUGA<br />Świat, w którym żyłem (12)<br /><br />PIOTR SZEWC<br />Z powodu i bez powodu (72)<br /><br />ARTUR SZLOSAREK<br /> Notatki do zapomnianych podróży (18)<br /><br /><br />RECENZJE I NOTY O KSIĄŻKACH<br /><br />ROBERT PAPIESKI<br />Poezja dotyku<br /><br />ADRIANA SZYMAŃSKA<br />Nieustępliwość serca<br /><br />KRZYSZTOF MYSZKOWSKI<br />Dwie krzyżujące się linie<br /><br />KRZYSZTOF MYSZKOWSKI<br />„...pisarz? sztukmistrz? lub myśliciel?...”<br /><br />ANDRZEJ ZAWADA<br />Porozumienie<br /><br />ALEKSANDER FIUT<br />Szyfrogramy Wisławy Szymborskiej<br /><br />ARTUR SZLOSAREK<br />Mrożek w półpancerzu<br /><br /><br />NOTY O AUTORACH<br /><br />BIBLIOTEKA „KWARTALNIKA ARTYSTYCZNEGO”<br /><br />
 
NOWE KSIĄŻKI
 
NOWE KSIĄŻKI

Aktualna wersja na dzień 13:20, 20 cze 2024

Przejdź do Kwartalnik Artystyczny lub Spisy treści 2024


okładka numeru
1 (121) 2024

SAMUEL BECKETT
Nienazywalne
fragment w przekładzie Marka Kędzierskiego

PIOTR MATYWIECKI
Ornament
*** (Przejąłem się sobą…) • Rude trawy przy torach
*** (W każdym miejscu...) • Eurydyka

PIOTR MATYWIECKI
Spotkania


10. ROCZNICA ŚMIERCI TADEUSZA RÓŻEWICZA

TADEUSZ RÓŻEWICZ
30 *** (Czas na mnie…)

GŁOSY I GLOSY

KAZIMIERZ BRAKONIECKI
Słowo o Tadeuszu Różewiczu

ALEKSANDER FIUT
Różewicz – glosy

BOGUSŁAW KIERC
Trzecie drzwi

PIOTR MATYWIECKI
***

KRZYSZTOF MYSZKOWSKI
Ocalony

ANNA NASIŁOWSKA
***

KRYSTYNA RODOWSKA
Poeta (bez) tajemnic

KRZYSZTOF SIWCZYK
Stracona dekada

LESZEK SZARUGA
„Szczęśliwy naród, który ma poetę”

PIOTR SZEWC
Słowo o Różewiczu

TADEUSZ RÓŻEWICZ
dlaczego piszę?


ARTUR SZLOSAREK
Magiel (właściwa wersja wydarzeń)
Czytając Kawafisa

JERZY ANDRZEJEWSKI
Dziennik czechosłowacki
fragment w opracowaniu i z komentarzem Piotra Sobolczyka

KRZYSZTOF MYSZKOWSKI
Materia Miazgi

KRZYSZTOF SIWCZYK
Czwarta
Posadzki • Kompost
Bastion • Przeddzień
Syreny • Do upadłego

Zachwyt i żal
ze STEFANEM CHWINEM rozmawia MACIEJ WRÓBLEWSKI

MIROSŁAW DZIEŃ
Muchy

MICHAŁ CZORYCKI
Zola w Lourdes
Tydzień
Pięćdziesiątnica • Obłoki nad Spargi


VARIA

KAZIMIERZ BRAKONIECKI
Widnoksiąg (14)

STEFAN CHWIN
Dziennik 2024

MAREK KĘDZIERSKI
Marginalia (5)

KRZYSZTOF MYSZKOWSKI
Komora (9)

LESZEK SZARUGA
Świat, w którym żyłem (12)

PIOTR SZEWC
Z powodu i bez powodu (72)

ARTUR SZLOSAREK
Notatki do zapomnianych podróży (18)


RECENZJE I NOTY O KSIĄŻKACH

ROBERT PAPIESKI
Poezja dotyku

ADRIANA SZYMAŃSKA
Nieustępliwość serca

KRZYSZTOF MYSZKOWSKI
Dwie krzyżujące się linie

KRZYSZTOF MYSZKOWSKI
„...pisarz? sztukmistrz? lub myśliciel?...”

ANDRZEJ ZAWADA
Porozumienie

ALEKSANDER FIUT
Szyfrogramy Wisławy Szymborskiej

ARTUR SZLOSAREK
Mrożek w półpancerzu


NOTY O AUTORACH

BIBLIOTEKA „KWARTALNIKA ARTYSTYCZNEGO”

NOWE KSIĄŻKI