Odra 1/2009: Różnice pomiędzy wersjami
Z Katalog.Czasopism.pl
(Nowa strona: [[Przejdź do [[Odra]] lub Spisy treści 2009<br /> ---- okładka numeru<br /> 1/2009 Wojcie...) |
|||
(Nie pokazano 3 wersji utworzonych przez 2 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
− | + | Przejdź do [[Odra]] lub [[:Kategoria:Spisy treści 2009|Spisy treści 2009]]<br /> | |
---- | ---- | ||
− | [[Image:78-odra0901.jpg|thumb|right| | + | [[Image:78-odra0901.jpg|thumb|right|160 × 236 pixel|okładka numeru<br /> 1/2009]] |
Wojciech Giełżyński: …A IMIĘ JEGO CZTERDZIEŚCI I CZTERY | Wojciech Giełżyński: …A IMIĘ JEGO CZTERDZIEŚCI I CZTERY | ||
Linia 10: | Linia 10: | ||
Mariusz Urbanek: DLACZEGO JEST TAK DOBRZE, SKORO JEST TAK ŹLE? | Mariusz Urbanek: DLACZEGO JEST TAK DOBRZE, SKORO JEST TAK ŹLE? | ||
− | rozmowa O | + | rozmowa O „PIĘCIOGWIAZDKOWYCH” GENERAŁACH, JAŁCIE I POLAKACH Ze Stanleyem Weintraubem rozmawia Aleksandra Ziółkowska-Boehm |
Ludwik Tomiałojć: CZY POLSKA SKAZANA JEST NA WYMARCIE? | Ludwik Tomiałojć: CZY POLSKA SKAZANA JEST NA WYMARCIE? | ||
Linia 34: | Linia 34: | ||
Magdalena Talik: STO PROCENT CHOPINA W CHOPINIE | Magdalena Talik: STO PROCENT CHOPINA W CHOPINIE | ||
− | Marcin Adamczak: O RUCHOMYCH BILLBOARDACH I AUTOMATACH DO GRY W PINBALL, CZYLI KINO W DOBIE | + | Marcin Adamczak: O RUCHOMYCH BILLBOARDACH I AUTOMATACH DO GRY W PINBALL, CZYLI KINO W DOBIE „GLOBALNEGO HOLLYWOOD” |
Agnieszka Syska: WIERSZE | Agnieszka Syska: WIERSZE | ||
Linia 42: | Linia 42: | ||
Tomasz Pułka: PO OBIEDZIE | Tomasz Pułka: PO OBIEDZIE | ||
− | Krasimir Simeonow Krystio Pastuchow: | + | Krasimir Simeonow Krystio Pastuchow: WIERSZE |
Henryk Waniek : MIASTO NIEBIESKICH TRAMWAJÓW | Henryk Waniek : MIASTO NIEBIESKICH TRAMWAJÓW | ||
Linia 83: | Linia 83: | ||
INFORMACJE, KOMENTARZE | INFORMACJE, KOMENTARZE | ||
+ | |||
+ | [[Kategoria:Spisy treści 2009]] |
Aktualna wersja na dzień 19:01, 19 lut 2009
Przejdź do Odra lub Spisy treści 2009
Wojciech Giełżyński: …A IMIĘ JEGO CZTERDZIEŚCI I CZTERY rozmowa KRYZYS POMÓGŁ OBAMIE Z Andrzejem W. Jabłońskim rozmawia Stanisław Lejda
Andrzej Jonas: CO NAM DA AMERYKA?
Mariusz Urbanek: DLACZEGO JEST TAK DOBRZE, SKORO JEST TAK ŹLE? rozmowa O „PIĘCIOGWIAZDKOWYCH” GENERAŁACH, JAŁCIE I POLAKACH Ze Stanleyem Weintraubem rozmawia Aleksandra Ziółkowska-Boehm
Ludwik Tomiałojć: CZY POLSKA SKAZANA JEST NA WYMARCIE?
Wisława Szymborska: WIERSZ
Jerzy Jarniewicz: HERBERT HEANEY I ŚWIAT KAMYKÓW
Stanisław Stabro: O ZBIGNIEWIE HERBERCIE INACZEJ
Patrycja Garboś: HERBERT PODGLĄDA TERBORCHA
Joanna Roszak: POEZJA JAKO SZKOŁA NIEUFNOŚCI
Janina Katz: WIERSZE
Krzysztof Rudowski: RĘKOPIS ZAPODZIANY W SARAGOSSIE
Natalia de Barbaro: WIERSZE
Grzegorz Filip: PODZIELONA PUBLICZNOŚĆ
Magdalena Talik: STO PROCENT CHOPINA W CHOPINIE
Marcin Adamczak: O RUCHOMYCH BILLBOARDACH I AUTOMATACH DO GRY W PINBALL, CZYLI KINO W DOBIE „GLOBALNEGO HOLLYWOOD”
Agnieszka Syska: WIERSZE
Jacek Durski: OKNO
Tomasz Pułka: PO OBIEDZIE
Krasimir Simeonow Krystio Pastuchow: WIERSZE
Henryk Waniek : MIASTO NIEBIESKICH TRAMWAJÓW
Jacek Łukasiewicz: PISAĆ DZIENNIK…
Jacek Sieradzki: INTERMEDIA
Piotr Michałowski: ZEMSTA WIERSZA NA STEREOTYPACH TEATRU
Monika Pasiecznik: DLACZEGO FILOZOF PRAGNIE OPERY
Mariusz Urbanek: DZIENNIK ZNALEZIONY W TUPOLEWIE
Mirosław Ratajczak: 1+1=2
Piotr Kajewski: NIECO Z BOKU
Urszula Kozioł: Z POCZEKALNI
Paweł Mackiewicz: Paweł Mackiewicz: 1 10 PROSIAKÓW SCHIZOFRENII
Wojciech Browarny: TĘTNO PÓŁNOCY
Maciej Świerkocki: CZARY-MARY
Jakub Winiarski: Z TEKI EMIGRANTA
Marta Mizuro: PIERWSZE SKRZYPCE
Mieczysław Orski: WSPÓŁCZESNE POLSKIE…
CZYTANIE BEZ GRANIC
POCZTÓWKI LITERACKIE KAROLA MALISZEWSKIEGO
SYGNAŁY
WERNISAŻE
INFORMACJE, KOMENTARZE