Nasza strona internetowa używa plików cookie (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych. Każdy ma możliwość wyłączenia plików cookie w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.

Odra 1/2009: Różnice pomiędzy wersjami

Z Katalog.Czasopism.pl

 
(Nie pokazano 1 wersji utworzonej przez jednego użytkownika)
Linia 2: Linia 2:
  
 
----  
 
----  
[[Image:78-odra0901.jpg|thumb|right|800 × 1179 pixel|okładka numeru<br /> 1/2009]]
+
[[Image:78-odra0901.jpg|thumb|right|160 × 236 pixel|okładka numeru<br /> 1/2009]]
  
 
Wojciech Giełżyński: …A IMIĘ JEGO CZTERDZIEŚCI I CZTERY   
 
Wojciech Giełżyński: …A IMIĘ JEGO CZTERDZIEŚCI I CZTERY   
Linia 10: Linia 10:
  
 
Mariusz Urbanek: DLACZEGO JEST TAK DOBRZE, SKORO JEST TAK ŹLE?   
 
Mariusz Urbanek: DLACZEGO JEST TAK DOBRZE, SKORO JEST TAK ŹLE?   
rozmowa O ,,PIĘCIOGWIAZDKOWYCH” GENERAŁACH, JAŁCIE I POLAKACH Ze Stanleyem Weintraubem rozmawia Aleksandra Ziółkowska-Boehm   
+
rozmowa O „PIĘCIOGWIAZDKOWYCH” GENERAŁACH, JAŁCIE I POLAKACH Ze Stanleyem Weintraubem rozmawia Aleksandra Ziółkowska-Boehm   
  
 
Ludwik Tomiałojć: CZY POLSKA SKAZANA JEST NA WYMARCIE?   
 
Ludwik Tomiałojć: CZY POLSKA SKAZANA JEST NA WYMARCIE?   
Linia 34: Linia 34:
 
Magdalena Talik: STO PROCENT CHOPINA W CHOPINIE   
 
Magdalena Talik: STO PROCENT CHOPINA W CHOPINIE   
  
Marcin Adamczak: O RUCHOMYCH BILLBOARDACH I AUTOMATACH DO GRY W PINBALL, CZYLI KINO W DOBIE ,,GLOBALNEGO HOLLYWOOD”   
+
Marcin Adamczak: O RUCHOMYCH BILLBOARDACH I AUTOMATACH DO GRY W PINBALL, CZYLI KINO W DOBIE „GLOBALNEGO HOLLYWOOD”   
  
 
Agnieszka Syska: WIERSZE   
 
Agnieszka Syska: WIERSZE   
Linia 42: Linia 42:
 
Tomasz Pułka: PO OBIEDZIE   
 
Tomasz Pułka: PO OBIEDZIE   
  
Krasimir Simeonow Krystio Pastuchow: W IERSZE  
+
Krasimir Simeonow Krystio Pastuchow: WIERSZE  
  
 
Henryk Waniek : MIASTO NIEBIESKICH TRAMWAJÓW   
 
Henryk Waniek : MIASTO NIEBIESKICH TRAMWAJÓW   

Aktualna wersja na dzień 19:01, 19 lut 2009

Przejdź do Odra lub Spisy treści 2009


okładka numeru
1/2009

Wojciech Giełżyński: …A IMIĘ JEGO CZTERDZIEŚCI I CZTERY rozmowa KRYZYS POMÓGŁ OBAMIE Z Andrzejem W. Jabłońskim rozmawia Stanisław Lejda

Andrzej Jonas: CO NAM DA AMERYKA?

Mariusz Urbanek: DLACZEGO JEST TAK DOBRZE, SKORO JEST TAK ŹLE? rozmowa O „PIĘCIOGWIAZDKOWYCH” GENERAŁACH, JAŁCIE I POLAKACH Ze Stanleyem Weintraubem rozmawia Aleksandra Ziółkowska-Boehm

Ludwik Tomiałojć: CZY POLSKA SKAZANA JEST NA WYMARCIE?

Wisława Szymborska: WIERSZ

Jerzy Jarniewicz: HERBERT HEANEY I ŚWIAT KAMYKÓW

Stanisław Stabro: O ZBIGNIEWIE HERBERCIE INACZEJ

Patrycja Garboś: HERBERT PODGLĄDA TERBORCHA

Joanna Roszak: POEZJA JAKO SZKOŁA NIEUFNOŚCI

Janina Katz: WIERSZE

Krzysztof Rudowski: RĘKOPIS ZAPODZIANY W SARAGOSSIE

Natalia de Barbaro: WIERSZE

Grzegorz Filip: PODZIELONA PUBLICZNOŚĆ

Magdalena Talik: STO PROCENT CHOPINA W CHOPINIE

Marcin Adamczak: O RUCHOMYCH BILLBOARDACH I AUTOMATACH DO GRY W PINBALL, CZYLI KINO W DOBIE „GLOBALNEGO HOLLYWOOD”

Agnieszka Syska: WIERSZE

Jacek Durski: OKNO

Tomasz Pułka: PO OBIEDZIE

Krasimir Simeonow Krystio Pastuchow: WIERSZE

Henryk Waniek : MIASTO NIEBIESKICH TRAMWAJÓW

Jacek Łukasiewicz: PISAĆ DZIENNIK…

Jacek Sieradzki: INTERMEDIA

Piotr Michałowski: ZEMSTA WIERSZA NA STEREOTYPACH TEATRU

Monika Pasiecznik: DLACZEGO FILOZOF PRAGNIE OPERY

Mariusz Urbanek: DZIENNIK ZNALEZIONY W TUPOLEWIE

Mirosław Ratajczak: 1+1=2

Piotr Kajewski: NIECO Z BOKU

Urszula Kozioł: Z POCZEKALNI

Paweł Mackiewicz: Paweł Mackiewicz: 1 10 PROSIAKÓW SCHIZOFRENII

Wojciech Browarny: TĘTNO PÓŁNOCY

Maciej Świerkocki: CZARY-MARY

Jakub Winiarski: Z TEKI EMIGRANTA

Marta Mizuro: PIERWSZE SKRZYPCE

Mieczysław Orski: WSPÓŁCZESNE POLSKIE…

CZYTANIE BEZ GRANIC

POCZTÓWKI LITERACKIE KAROLA MALISZEWSKIEGO

SYGNAŁY

WERNISAŻE

INFORMACJE, KOMENTARZE