Odra 10/2009: Różnice pomiędzy wersjami
Z Katalog.Czasopism.pl
AddisAbeba (dyskusja | edycje) (Nowa strona: Przejdź do Odra lub Spisy treści 2009<br /> rozmowa WŁÓŻMY IM BUŁAWĘ DO TORNISTRA Z Andrzejem Białasem rozmawia Magdalena Bajer rozmowa ...) |
AddisAbeba (dyskusja | edycje) |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
Przejdź do [[Odra]] lub [[:Kategoria:Spisy treści 2009|Spisy treści 2009]]<br /> | Przejdź do [[Odra]] lub [[:Kategoria:Spisy treści 2009|Spisy treści 2009]]<br /> | ||
+ | |||
+ | [[Image:Odra_10_09.jpg|thumb|160px|okładka numeru<br /> 10/2009]] | ||
+ | enter | ||
rozmowa WŁÓŻMY IM BUŁAWĘ DO TORNISTRA Z Andrzejem Białasem rozmawia Magdalena Bajer | rozmowa WŁÓŻMY IM BUŁAWĘ DO TORNISTRA Z Andrzejem Białasem rozmawia Magdalena Bajer | ||
− | rozmowa TRUDNO WALCZYĆ Z ZAAWANSOWANĄ PATOLOGIĄ NAUCZANIA… Z Janem Hartmanem rozmawia Stanisław Lejda | + | |
+ | rozmowa TRUDNO WALCZYĆ Z ZAAWANSOWANĄ PATOLOGIĄ NAUCZANIA… Z Janem Hartmanem | ||
+ | |||
+ | rozmawia Stanisław Lejda | ||
+ | |||
Klaus Bachmann: GŁĘBOKA REFORMA, NA KTÓREJ NIKOMU NIE ZALEŻY | Klaus Bachmann: GŁĘBOKA REFORMA, NA KTÓREJ NIKOMU NIE ZALEŻY | ||
+ | |||
Krzysztof Uściński: MATURA Z RACHUNKÓW, CZYLI ARMAGEDON PO POLSKU | Krzysztof Uściński: MATURA Z RACHUNKÓW, CZYLI ARMAGEDON PO POLSKU | ||
+ | |||
rozmowa ROZKOSZ SPRAWOWANIA WŁADZY Z Bogdanem Wojciszke rozmawia Piotr Gajdziński | rozmowa ROZKOSZ SPRAWOWANIA WŁADZY Z Bogdanem Wojciszke rozmawia Piotr Gajdziński | ||
+ | |||
Ignacy Rutkiewicz: WOJNA W EUROPIE WEDŁUG DAVIESA | Ignacy Rutkiewicz: WOJNA W EUROPIE WEDŁUG DAVIESA | ||
+ | |||
Janina Katz: WIERSZE | Janina Katz: WIERSZE | ||
+ | |||
Alan Weiss: PARASOL VINCENZA | Alan Weiss: PARASOL VINCENZA | ||
+ | |||
Stanisław Vincenz: WSPÓLNY JĘZYK | Stanisław Vincenz: WSPÓLNY JĘZYK | ||
+ | |||
Alan Weiss: PRZEMILCZANE DIALOGI | Alan Weiss: PRZEMILCZANE DIALOGI | ||
+ | |||
Ludwik Flaszen: TEATR ALBO OKO PANA BOGA | Ludwik Flaszen: TEATR ALBO OKO PANA BOGA | ||
+ | |||
rozmowa ŻYCIE JEST PROCESEM WYDAWNICZYM Rozmowa z Jerzym Kosińskim | rozmowa ŻYCIE JEST PROCESEM WYDAWNICZYM Rozmowa z Jerzym Kosińskim | ||
+ | |||
Urszula Topolska: HOLENDERSKI TYGIEL LITERACKI | Urszula Topolska: HOLENDERSKI TYGIEL LITERACKI | ||
+ | |||
Vamba Sherif: KRAJ OJCÓW | Vamba Sherif: KRAJ OJCÓW | ||
+ | |||
Zbigniew Dmitroca: OSTATNIA KOMUNIA | Zbigniew Dmitroca: OSTATNIA KOMUNIA | ||
+ | |||
Krzysztof Fedorowicz: WIERSZE | Krzysztof Fedorowicz: WIERSZE | ||
− | rozmowa LITERATURA MUSI BYĆ PRZECIWNA SWOIM CZASOM Z Piotrem Śliwińskim rozmawia Joanna Orska | + | |
+ | rozmowa LITERATURA MUSI BYĆ PRZECIWNA SWOIM CZASOM Z Piotrem Śliwińskim | ||
+ | |||
+ | rozmawia Joanna Orska | ||
+ | |||
Jadwiga Malina: WIERSZE | Jadwiga Malina: WIERSZE | ||
+ | |||
Michał Libera: MIĘDZY DŹWIĘKIEM A PRZESTRZENIĄ | Michał Libera: MIĘDZY DŹWIĘKIEM A PRZESTRZENIĄ | ||
+ | |||
Beata Maciejewska: DZIEJE WROCŁAWIA W PAŁACU | Beata Maciejewska: DZIEJE WROCŁAWIA W PAŁACU | ||
+ | |||
Magdalena Talik: FESTIWAL ROKU PRZEJŚCIOWEGO | Magdalena Talik: FESTIWAL ROKU PRZEJŚCIOWEGO | ||
+ | |||
Piotr Kajewski: NA SIŁĘ CZY OD NIECHCENIA? | Piotr Kajewski: NA SIŁĘ CZY OD NIECHCENIA? | ||
+ | |||
Józef Kelera: BLISKO WYJŚCIA | Józef Kelera: BLISKO WYJŚCIA | ||
+ | |||
Rafał Węgrzyniak: ODBICIE SZAJBY | Rafał Węgrzyniak: ODBICIE SZAJBY | ||
+ | |||
Jacek Sieradzki: OSWOJENIE | Jacek Sieradzki: OSWOJENIE | ||
+ | |||
Monika Pasiecznik: CZEKAJ MNIE, DZIEWCZYNO… | Monika Pasiecznik: CZEKAJ MNIE, DZIEWCZYNO… | ||
+ | |||
Mirosław Ratajczak: SZTUKI ŻYCIE PO ŻYCIU | Mirosław Ratajczak: SZTUKI ŻYCIE PO ŻYCIU | ||
+ | |||
Urszula Kozioł: Z POCZEKALNI | Urszula Kozioł: Z POCZEKALNI | ||
+ | |||
Paweł Mackiewicz: ŚWIAT BEZ SZCZELIN | Paweł Mackiewicz: ŚWIAT BEZ SZCZELIN | ||
+ | |||
Przemysław Dakowicz: SEN O ŚWIETLE | Przemysław Dakowicz: SEN O ŚWIETLE | ||
+ | |||
Sławomir Kuźnicki: TAM, GDZIE RODZI SIĘ SMUTEK… | Sławomir Kuźnicki: TAM, GDZIE RODZI SIĘ SMUTEK… | ||
+ | |||
Marcin Czerwiński: JĘZYK SZTUKI WIZYJNEGO HERMENEUTYKA | Marcin Czerwiński: JĘZYK SZTUKI WIZYJNEGO HERMENEUTYKA | ||
+ | |||
Tadeusz Szczepański: KINO POLSKA | Tadeusz Szczepański: KINO POLSKA | ||
+ | |||
W OFICYNIE | W OFICYNIE | ||
+ | |||
CZYTANIE BEZ GRANIC | CZYTANIE BEZ GRANIC | ||
+ | |||
POCZTÓWKI LITERACKIE KAROLA MALISZEWSKIEGO | POCZTÓWKI LITERACKIE KAROLA MALISZEWSKIEGO | ||
+ | |||
SYGNAŁY | SYGNAŁY | ||
+ | |||
WERNISAŻE | WERNISAŻE | ||
− | INFORMACJE, KOMENTARZE | + | |
+ | INFORMACJE, | ||
+ | KOMENTARZE |
Wersja z 15:55, 9 lis 2009
Przejdź do Odra lub Spisy treści 2009
enter
rozmowa WŁÓŻMY IM BUŁAWĘ DO TORNISTRA Z Andrzejem Białasem rozmawia Magdalena Bajer
rozmowa TRUDNO WALCZYĆ Z ZAAWANSOWANĄ PATOLOGIĄ NAUCZANIA… Z Janem Hartmanem
rozmawia Stanisław Lejda
Klaus Bachmann: GŁĘBOKA REFORMA, NA KTÓREJ NIKOMU NIE ZALEŻY
Krzysztof Uściński: MATURA Z RACHUNKÓW, CZYLI ARMAGEDON PO POLSKU
rozmowa ROZKOSZ SPRAWOWANIA WŁADZY Z Bogdanem Wojciszke rozmawia Piotr Gajdziński
Ignacy Rutkiewicz: WOJNA W EUROPIE WEDŁUG DAVIESA
Janina Katz: WIERSZE
Alan Weiss: PARASOL VINCENZA
Stanisław Vincenz: WSPÓLNY JĘZYK
Alan Weiss: PRZEMILCZANE DIALOGI
Ludwik Flaszen: TEATR ALBO OKO PANA BOGA
rozmowa ŻYCIE JEST PROCESEM WYDAWNICZYM Rozmowa z Jerzym Kosińskim
Urszula Topolska: HOLENDERSKI TYGIEL LITERACKI
Vamba Sherif: KRAJ OJCÓW
Zbigniew Dmitroca: OSTATNIA KOMUNIA
Krzysztof Fedorowicz: WIERSZE
rozmowa LITERATURA MUSI BYĆ PRZECIWNA SWOIM CZASOM Z Piotrem Śliwińskim
rozmawia Joanna Orska
Jadwiga Malina: WIERSZE
Michał Libera: MIĘDZY DŹWIĘKIEM A PRZESTRZENIĄ
Beata Maciejewska: DZIEJE WROCŁAWIA W PAŁACU
Magdalena Talik: FESTIWAL ROKU PRZEJŚCIOWEGO
Piotr Kajewski: NA SIŁĘ CZY OD NIECHCENIA?
Józef Kelera: BLISKO WYJŚCIA
Rafał Węgrzyniak: ODBICIE SZAJBY
Jacek Sieradzki: OSWOJENIE
Monika Pasiecznik: CZEKAJ MNIE, DZIEWCZYNO…
Mirosław Ratajczak: SZTUKI ŻYCIE PO ŻYCIU
Urszula Kozioł: Z POCZEKALNI
Paweł Mackiewicz: ŚWIAT BEZ SZCZELIN
Przemysław Dakowicz: SEN O ŚWIETLE
Sławomir Kuźnicki: TAM, GDZIE RODZI SIĘ SMUTEK…
Marcin Czerwiński: JĘZYK SZTUKI WIZYJNEGO HERMENEUTYKA
Tadeusz Szczepański: KINO POLSKA
W OFICYNIE
CZYTANIE BEZ GRANIC
POCZTÓWKI LITERACKIE KAROLA MALISZEWSKIEGO
SYGNAŁY
WERNISAŻE
INFORMACJE, KOMENTARZE