Nasza strona internetowa używa plików cookie (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych. Każdy ma możliwość wyłączenia plików cookie w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.

Muzyka 3/2004: Różnice pomiędzy wersjami

Z Katalog.Czasopism.pl

 
m
Linia 1: Linia 1:
 
 
Przejdź do [[ Muzyka ]] lub [[:Kategoria:Spisy treści 2004|Spisy treści 2004]]
 
Przejdź do [[ Muzyka ]] lub [[:Kategoria:Spisy treści 2004|Spisy treści 2004]]
 
----
 
----
Linia 16: Linia 15:
 
<br />Tomasz M. Kienik  
 
<br />Tomasz M. Kienik  
 
<br />Związki między barwą a wysokością dźwięku w wybranych utworach Kazimierza Serockiego
 
<br />Związki między barwą a wysokością dźwięku w wybranych utworach Kazimierza Serockiego
<br />Links between Colour and Pitch in Selected Compositions of Kazimierz Serocki  
+
Links between Colour and Pitch in Selected Compositions of Kazimierz Serocki  
 
<br />
 
<br />
 
<br />Bożena Muszkalska  
 
<br />Bożena Muszkalska  

Wersja z 14:09, 17 mar 2008

Przejdź do Muzyka lub Spisy treści 2004


okładka numeru 3/2004


Artykuły

Barbara Przybyszewska-Jarmińska
„Missa super Iniquos odio habui a 8” – warszawska msza w formie echa Luki Marenzia?
„Missa super Iniquos odio habui a 8” – a Warsaw Mass in Echo Form by Luca Marenzio?

Maria Erdman
„Tabulatura muzyki abo zaprawa muzykalna” Jana Aleksandra Gorczyna jako źródło wiedzy o klawikordzie i praktyce wykonawczej w siedemnastowiecznej Polsce
„Tablature of Music or Musical Training” by Jan Aleksander Gorczyn as a Source of Knowledge about the Clavichord and Performance Practice in 17th-century Poland

Tomasz M. Kienik
Związki między barwą a wysokością dźwięku w wybranych utworach Kazimierza Serockiego Links between Colour and Pitch in Selected Compositions of Kazimierz Serocki

Bożena Muszkalska
Problem modusu w aszkenazyjskich śpiewach synagogalnych
The Problem of the Modus in the Ashkenazim Synagogal Chants

Materiały

Katarzyna Siewiera-Szmytke
Rękopiśmienna tabulatura lutniowa M 6983 (olim Ms. Grässe 5102) z kolekcji Philippa Spitty
Lute Tablature Manuscript M 6983 (olim Ms. Grasse 5102) from the Collection of Philipp Spitta

Sprawozdania

Danuta Idaszak
Naukowe podstawy interpretacji muzyki. Red. Ludwik Bielawski, Katarzyna Dadak-Kozicka. Warszawa 1998; Źródła muzyczne. Krytyka – analiza – interpretacja. Red. Ludwik Bielawski, Katarzyna Dadak-Kozicka. Warszawa 1999

Tomasz Jeż
Historia muzyki w XVII wieku. Praca zbiorowa pod redakcją Zygmunta M. Szweykowskiego. T. I-III Kraków 2000-2001

Iwona Lindstedt
Alicja Jarzębska: Z dziejów myśli o muzyce. Wybrane zagadnienia teorii i analizy muzyki tonalnej i posttonalnej. Kraków 2002

Anna Czekanowska
Kalophonia. Wissenschaftlicher Sammelband aus der Geschichte der kirchlichen Monodie und Hymnographie. Lviv 2002; Musica Humana. Acta Musicologica. T. I Leopolis 2003