Muzyka 3/2004: Różnice pomiędzy wersjami
Z Katalog.Czasopism.pl
m |
|||
Linia 1: | Linia 1: | ||
− | |||
Przejdź do [[ Muzyka ]] lub [[:Kategoria:Spisy treści 2004|Spisy treści 2004]] | Przejdź do [[ Muzyka ]] lub [[:Kategoria:Spisy treści 2004|Spisy treści 2004]] | ||
---- | ---- | ||
Linia 16: | Linia 15: | ||
<br />Tomasz M. Kienik | <br />Tomasz M. Kienik | ||
<br />Związki między barwą a wysokością dźwięku w wybranych utworach Kazimierza Serockiego | <br />Związki między barwą a wysokością dźwięku w wybranych utworach Kazimierza Serockiego | ||
− | + | Links between Colour and Pitch in Selected Compositions of Kazimierz Serocki | |
<br /> | <br /> | ||
<br />Bożena Muszkalska | <br />Bożena Muszkalska |
Wersja z 14:09, 17 mar 2008
Przejdź do Muzyka lub Spisy treści 2004
Artykuły
Barbara Przybyszewska-Jarmińska
„Missa super Iniquos odio habui a 8” – warszawska msza w formie echa Luki Marenzia?
„Missa super Iniquos odio habui a 8” – a Warsaw Mass in Echo Form by Luca Marenzio?
Maria Erdman
„Tabulatura muzyki abo zaprawa muzykalna” Jana Aleksandra Gorczyna jako źródło wiedzy o klawikordzie i praktyce wykonawczej w siedemnastowiecznej Polsce
„Tablature of Music or Musical Training” by Jan Aleksander Gorczyn as a Source of Knowledge about the Clavichord and Performance Practice in 17th-century Poland
Tomasz M. Kienik
Związki między barwą a wysokością dźwięku w wybranych utworach Kazimierza Serockiego
Links between Colour and Pitch in Selected Compositions of Kazimierz Serocki
Bożena Muszkalska
Problem modusu w aszkenazyjskich śpiewach synagogalnych
The Problem of the Modus in the Ashkenazim Synagogal Chants
Materiały
Katarzyna Siewiera-Szmytke
Rękopiśmienna tabulatura lutniowa M 6983 (olim Ms. Grässe 5102) z kolekcji Philippa Spitty
Lute Tablature Manuscript M 6983 (olim Ms. Grasse 5102) from the Collection of Philipp Spitta
Sprawozdania
Danuta Idaszak
Naukowe podstawy interpretacji muzyki. Red. Ludwik Bielawski, Katarzyna Dadak-Kozicka. Warszawa 1998; Źródła muzyczne. Krytyka – analiza – interpretacja. Red. Ludwik Bielawski, Katarzyna Dadak-Kozicka. Warszawa 1999
Tomasz Jeż
Historia muzyki w XVII wieku. Praca zbiorowa pod redakcją Zygmunta M. Szweykowskiego. T. I-III Kraków 2000-2001
Iwona Lindstedt
Alicja Jarzębska: Z dziejów myśli o muzyce. Wybrane zagadnienia teorii i analizy muzyki tonalnej i posttonalnej. Kraków 2002
Anna Czekanowska
Kalophonia. Wissenschaftlicher Sammelband aus der Geschichte der kirchlichen Monodie und Hymnographie. Lviv 2002; Musica Humana. Acta Musicologica. T. I Leopolis 2003