Nasza strona internetowa używa plików cookie (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych. Każdy ma możliwość wyłączenia plików cookie w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.

Muzyka 2/2004: Różnice pomiędzy wersjami

Z Katalog.Czasopism.pl

 
m
Linia 1: Linia 1:
 
 
Przejdź do [[ Muzyka ]] lub [[:Kategoria:Spisy treści 2004|Spisy treści 2004]]
 
Przejdź do [[ Muzyka ]] lub [[:Kategoria:Spisy treści 2004|Spisy treści 2004]]
 
----
 
----
 
[[Image:314_2004-09-28.jpg|thumb|160px|okładka numeru 2/2004]]<br />
 
[[Image:314_2004-09-28.jpg|thumb|160px|okładka numeru 2/2004]]<br />
 
<br />
 
<br />
<b>„Petrus Wilhelmi de Grudencz - konteksty źródłowe”
+
<br />„Petrus Wilhelmi de Grudencz - Contexts and Sources”</b>
+
== Petrus Wilhelmi de Grudencz - konteksty źródłowe ==
<br />
+
 
<br /><b>Artykuły</b>
 
<br /><b>Artykuły</b>
 
<br />
 
<br />
Linia 18: Linia 16:
 
<br />
 
<br />
 
<br />Bernhold Schmid
 
<br />Bernhold Schmid
<br />„Rozpaczliwy rozgardiasz z kluczami”. Użycie kluczy w kodeksie menzuralnym St. Emmeram w świetle środkowoeuropejskiej teorii muzyki
+
<br />"Rozpaczliwy rozgardiasz z kluczami". Użycie kluczy w kodeksie menzuralnym St. Emmeram w świetle środkowoeuropejskiej teorii muzyki
<br />„A Desperate Confusion of Clefs”. The Use of Clefs in St Emmeram Codex in the Light of Central European Music Theory
+
<br />"A Desperate Confusion of Clefs". The Use of Clefs in St Emmeram Codex in the Light of Central European Music Theory
 
<br />
 
<br />
 
<br />Paweł Gancarczyk
 
<br />Paweł Gancarczyk
Linia 26: Linia 24:
 
<br />
 
<br />
 
<br />Lenka Mráčková
 
<br />Lenka Mráčková
<br />Części mszalne z określeniem „sociorum” w kodeksie Speciálník: studium polifonii końca XV wieku w Czechach
+
<br />Części mszalne z określeniem "sociorum" w kodeksie Speciálník: studium polifonii końca XV wieku w Czechach
<br />The Parts of Mass Ordinary called „sociorum” in the Speciálník Codex: a Study of Late Fifteenth-century Polyphony in Bohemia
+
<br />The Parts of Mass Ordinary called "sociorum" in the Speciálník Codex: a Study of Late Fifteenth-century Polyphony in Bohemia
 
<br />
 
<br />
 
<br /><b>Sprawozdania</b>
 
<br /><b>Sprawozdania</b>

Wersja z 14:11, 17 mar 2008

Przejdź do Muzyka lub Spisy treści 2004


okładka numeru 2/2004


Petrus Wilhelmi de Grudencz - konteksty źródłowe


Artykuły

Martin Staehelin
Uwagi o wzajemnych związkach biografii, twórczości i dokumentacji dzieł Piotra Wilhelmiego z Grudziądza
Petrus Wilhelmi de Grudencz: Notes on the Coherence of his Biography, his Work and its Transmission

Martin Horyna
Utwory Piotra Wilhelmiego z Grudziadza w tradycji polifonii późnośredniowiecznej w Europie Środkowej, a zwłaszcza w Czechach XV i XVI wieku
Works of Petrus Wilhelmi de Grudencz as Part of the Tradition of Late Medieval Polyphony in Central Europe, especially in Bohemia, in the Fifteenth and Sixteenth Centuries

Bernhold Schmid
"Rozpaczliwy rozgardiasz z kluczami". Użycie kluczy w kodeksie menzuralnym St. Emmeram w świetle środkowoeuropejskiej teorii muzyki
"A Desperate Confusion of Clefs". The Use of Clefs in St Emmeram Codex in the Light of Central European Music Theory

Paweł Gancarczyk
Związki kodeksu Strahov z Austrią i dworem cesarza Fryderyka III
Links between the Strahov Codex and Austria and the Imperial Court of Frederick III

Lenka Mráčková
Części mszalne z określeniem "sociorum" w kodeksie Speciálník: studium polifonii końca XV wieku w Czechach
The Parts of Mass Ordinary called "sociorum" in the Speciálník Codex: a Study of Late Fifteenth-century Polyphony in Bohemia

Sprawozdania

Ryszard Wieczorek
Heinrich Isaac: Missa Presulem ephebeatum. Wyd. Martin Horyna. Praha 2002

Paweł Gancarczyk
Martin Kirnbauer: Hartmann Schedel und sein „Liederbuch”. Bern 2001

Zofia Dobrzańska-Fabiańska
Ryszard J. Wieczorek: Musica figurata w Saksonii i na Śląsku u schyku XV wieku. Poznań 2002

Izabela Bogdan
Music and Musicians in Renaissance Cities and Towns. Red. Fiona Kisby. Cambridge 2001