Kultura enter 42/2012 - numer specjalny. pARTisan & Kultura Enter: Różnice pomiędzy wersjami
Z Katalog.Czasopism.pl
(Utworzył nową stronę „Przejdź do Kultura enter lub Spisy treści 2012 <br /> ---- [[Plik:Okładka_18.jpg|thumb|right|160px|okładka numeru<br ...”) |
|||
Linia 40: | Linia 40: | ||
Miejsca sztuki | Miejsca sztuki | ||
+ | |||
'''teatr''' | '''teatr''' | ||
Linia 45: | Linia 46: | ||
ALAKSANDR MARCZANKA, TACIANA ARCIMOWICZ <br /> | ALAKSANDR MARCZANKA, TACIANA ARCIMOWICZ <br /> | ||
„List do Kathy Acker. Mińsk 2011” | „List do Kathy Acker. Mińsk 2011” | ||
+ | |||
'''dział wschodni''' | '''dział wschodni''' | ||
Linia 59: | Linia 61: | ||
ANTONI PACUK RADCZENKO <br /> | ANTONI PACUK RADCZENKO <br /> | ||
Efekt stada: populiści na Litwie | Efekt stada: populiści na Litwie | ||
+ | |||
'''tekst i kontekst''' | '''tekst i kontekst''' |
Aktualna wersja na dzień 14:16, 13 mar 2012
Przejdź do Kultura enter lub Spisy treści 2012
sztuki wizualne
WADZIM DABRAWOLSKI
Swoje wśród obcych. Obce wśród swoich
PIOTR KOSIEWSKI
Polacy na lagunie
IZABELA KOWALCZYK
Sztuka feministyczna w Polsce – od feministycznych interwencji do postfeminizmu
MARTA RYCZKOWSKA
Lokalne kolekcje sztuki współczesnej w Polsce
TACIANA ARCIMOWICZ
Antanina Słabodczykawa. Estetyka poza granicami estetycznego
MAGDALENA UJMA
Skandale artystyczne w Polsce po 1989 roku
WADZIM DABRAWOLSKI
Modelując czas. “Obiekty zoomorficzne” Alaksieja Łuniowa
ADAM MAZUR
Nowe zjawiska w fotografii polskiej po 2000 roku
KAROL SIENKIEWICZ
Kowalnia. Grupowa osobowość twórcza
PAULINA KEMPISTY
O sztuce performance w Polsce po ‘89 – subiektywnie i wybiórczo
KAROLINA ZYCHOWICZ, WOJCIECH KRUKOWSKI
Centrum to pole akcji
Miejsca sztuki
teatr
ALAKSANDR MARCZANKA, TACIANA ARCIMOWICZ
„List do Kathy Acker. Mińsk 2011”
dział wschodni
MARHARYTA ALASZKIEWICZ
Listy z cytadeli
JULIA KYSŁA
Porzucone miasto: Borysław Stanisława Rachfała
PIOTR A. MACIĄŻEK
Spielberg po rosyjsku
ANTONI PACUK RADCZENKO
Efekt stada: populiści na Litwie
tekst i kontekst
MYKOŁA RIABCZUK
Aktualność Miłosza