Muzyka: Różnice pomiędzy wersjami
Z Katalog.Czasopism.pl
(→Spisy treści) |
(→2012) |
||
Linia 97: | Linia 97: | ||
[[ Muzyka 1/2012 ]]<br /> | [[ Muzyka 1/2012 ]]<br /> | ||
+ | '''Artykuły''' | ||
+ | Jurij Snoj<br> | ||
+ | Koncepcja muzyki w „Speculum musicae” Jakuba z Liège | ||
+ | |||
+ | Wojciech Odoj<br> | ||
+ | Anonimowy sześciogłosowy motet „Ave rosa speciosa” z rękopisu Chigi (Bibl. Vat., Ms. Chigi C. VIII 234) i jego możliwe interpretacje | ||
+ | |||
+ | Anna Szweykowska, Zygmunt M. Szweykowski<br> | ||
+ | Czy Charon był pijakiem? „La morte d’Orfeo” (1619) Stefano Landiego na cenzurowanym | ||
+ | |||
+ | Katarzyna Korpanty<br> | ||
+ | Zagadnienie tekstu słownego i jego muzyczna interpretacja w ujęciu niemieckich teoretyków epoki baroku | ||
+ | |||
+ | Anna Tenczyńska<br> | ||
+ | „Gdzie kończy się muzyka?” w literaturze | ||
+ | |||
+ | '''Sprawozdania''' | ||
+ | |||
+ | Iwona Lindstedt<br> | ||
+ | Bogumiła Mika: Cytaty w muzyce polskiej XX wieku. Konteksty – fakty – interpretacje. Katowice, Kraków 2008 | ||
+ | |||
+ | Marek Bebak<br> | ||
+ | Sebastian Fabian Klonowic: Hebdomas to jest siedm tegodniowych piosnek. Wyd. i opr. Mieczysław Mejor i Elżbieta Wojnowska, red. naukowa tomu Roman Mazurkiewicz, Barbara Przybyszewska-Jarmińska. Warszawa 2010 | ||
[[Kategoria:Muzyka]] [[Kategoria:kwartalniki]] [[Kategoria:papierowe]] [[Kategoria:prenumerata krajowa]] [[Kategoria:Czasopisma 2000]][[Kategoria:Czasopisma 2001]] [[Kategoria:Czasopisma 2002]][[Kategoria:Czasopisma 2003]] [[Kategoria:Czasopisma 2004]][[Kategoria:Czasopisma 2005]] [[Kategoria:Czasopisma 2006]][[Kategoria:Czasopisma 2007]] [[Kategoria:Czasopisma 2008]][[Kategoria:Czasopisma 2009]] [[Kategoria:Czasopisma 2010]] [[Kategoria:Czasopisma 2011]] | [[Kategoria:Muzyka]] [[Kategoria:kwartalniki]] [[Kategoria:papierowe]] [[Kategoria:prenumerata krajowa]] [[Kategoria:Czasopisma 2000]][[Kategoria:Czasopisma 2001]] [[Kategoria:Czasopisma 2002]][[Kategoria:Czasopisma 2003]] [[Kategoria:Czasopisma 2004]][[Kategoria:Czasopisma 2005]] [[Kategoria:Czasopisma 2006]][[Kategoria:Czasopisma 2007]] [[Kategoria:Czasopisma 2008]][[Kategoria:Czasopisma 2009]] [[Kategoria:Czasopisma 2010]] [[Kategoria:Czasopisma 2011]] | ||
[[Kategoria:Czasopisma 2012]] | [[Kategoria:Czasopisma 2012]] |
Wersja z 14:39, 20 lis 2012
Kategorie: Muzyka
Spisy treści czasopism ukazujących się w latach: 2000 2001 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011
Spis treści |
Kontakt z redakcją
www: http://www.ispan.pl/pl/dzialalnosc-badawcza/zaklad-muzykologii/muzyka.-redakcja
e-mail: muzyka.kwartalnik@ispan.pl
red. nacz.: prof. Elżbieta Witkowska-Zaremba
redakcja: mgr Małgorzata Sieradz (sekr. red.), dr Grzegorz Zieziula, dr hab. Paweł Gancarczyk
adres: Instytut Sztuki PAN, ul. Długa 26/28, 00-950 Warszawa
tel: (+ 48) 22 5048238
fax: (+ 48) 22 8313149
Kontakt z wydawcą
wydawca: Instytut Sztuki PAN
adres: ul. Długa 26/28, 00-950 Warszawa
ISSN: 0027-5344
rok założenia: 1953
periodyczność: kwartalniki
medium: papierowe
format: B3
objętość: ok. 150-180 stron
nakład: 400 egzemplarzy
Opis
Periodyk o charakterze akademickim, publikujący materiały z zakresu historii muzyki (od średniowiecza do współczesności), etnomuzykologii i antropologii muzyki oraz innych dziedzin badań związanych z muzyką (np. akustyki i psychologii muzyki). Oprócz artykułów i komunikatów zawiera recenzje książek muzykologicznych oraz informacje na temat życia muzykologicznego w Polsce. Niektóre artykuły publikowane są w języku angielskim.
Prenumerata
Prenumeraty krajowe:
1. 1 rok: 72,00 PLN
Spisy treści
2000
Muzyka 1/2000
Muzyka 2/2000
Muzyka 3/2000
Muzyka 4/2000
2001
Muzyka 1/2001
Muzyka 2/2001
Muzyka 3/2001
Muzyka 4/2001
2002
Muzyka 1/2002
Muzyka 2/2002
Muzyka 3-4/2002
2003
Muzyka 1/2003
Muzyka 2/2003
Muzyka 3/2003
Muzyka 4/2003
2004
Muzyka 1/2004
Muzyka 2/2004
Muzyka 3/2004
Muzyka 4/2004
2005
Muzyka 1/2005
Muzyka 2/2005
Muzyka 3/2005
Muzyka 4/2005
2006
Muzyka 1-2/2006
Muzyka 3/2006
Muzyka 4/2006
2007
Muzyka 1/2007
Muzyka 2/2007
Muzyka 3/2007
Muzyka 4/2007
2008
Muzyka 1/2008
Muzyka 2/2008
Muzyka 3/2008
Muzyka 4/2008
2009
Muzyka 1/2009
Muzyka 2/2009
Muzyka 3-4/2009
2010
Muzyka 1/2010
Muzyka 2/2010
Muzyka 3/2010
Muzyka 4/2010
2011
Muzyka 1/2011
Muzyka 2/2011
Muzyka 3/2011
Muzyka 4/2011
2012
Artykuły
Jurij Snoj
Koncepcja muzyki w „Speculum musicae” Jakuba z Liège
Wojciech Odoj
Anonimowy sześciogłosowy motet „Ave rosa speciosa” z rękopisu Chigi (Bibl. Vat., Ms. Chigi C. VIII 234) i jego możliwe interpretacje
Anna Szweykowska, Zygmunt M. Szweykowski
Czy Charon był pijakiem? „La morte d’Orfeo” (1619) Stefano Landiego na cenzurowanym
Katarzyna Korpanty
Zagadnienie tekstu słownego i jego muzyczna interpretacja w ujęciu niemieckich teoretyków epoki baroku
Anna Tenczyńska
„Gdzie kończy się muzyka?” w literaturze
Sprawozdania
Iwona Lindstedt
Bogumiła Mika: Cytaty w muzyce polskiej XX wieku. Konteksty – fakty – interpretacje. Katowice, Kraków 2008
Marek Bebak
Sebastian Fabian Klonowic: Hebdomas to jest siedm tegodniowych piosnek. Wyd. i opr. Mieczysław Mejor i Elżbieta Wojnowska, red. naukowa tomu Roman Mazurkiewicz, Barbara Przybyszewska-Jarmińska. Warszawa 2010