Muzyka 1/2012: Różnice pomiędzy wersjami
Z Katalog.Czasopism.pl
(Utworzył nową stronę „ '''Artykuły''' Jurij Snoj<br> Koncepcja muzyki w „Speculum musicae” Jakuba z Liège Wojciech Odoj<br> Anonimowy sześciogłosowy motet „Ave rosa speciosa” ...”) |
|||
Linia 1: | Linia 1: | ||
+ | Przejdź do [[ Muzyka ]] lub [[:Kategoria:Spisy treści 2012|Spisy treści 2012]]<br /> | ||
+ | ---- | ||
'''Artykuły''' | '''Artykuły''' |
Aktualna wersja na dzień 14:42, 20 lis 2012
Przejdź do Muzyka lub Spisy treści 2012
Artykuły
Jurij Snoj
Koncepcja muzyki w „Speculum musicae” Jakuba z Liège
Wojciech Odoj
Anonimowy sześciogłosowy motet „Ave rosa speciosa” z rękopisu Chigi (Bibl. Vat., Ms. Chigi C. VIII 234) i jego możliwe interpretacje
Anna Szweykowska, Zygmunt M. Szweykowski
Czy Charon był pijakiem? „La morte d’Orfeo” (1619) Stefano Landiego na cenzurowanym
Katarzyna Korpanty
Zagadnienie tekstu słownego i jego muzyczna interpretacja w ujęciu niemieckich teoretyków epoki baroku
Anna Tenczyńska
„Gdzie kończy się muzyka?” w literaturze
Sprawozdania
Iwona Lindstedt
Bogumiła Mika: Cytaty w muzyce polskiej XX wieku. Konteksty – fakty – interpretacje. Katowice, Kraków 2008
Marek Bebak
Sebastian Fabian Klonowic: Hebdomas to jest siedm tegodniowych piosnek. Wyd. i opr. Mieczysław Mejor i Elżbieta Wojnowska, red. naukowa tomu Roman Mazurkiewicz, Barbara Przybyszewska-Jarmińska. Warszawa 2010