Nasza strona internetowa używa plików cookie (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych. Każdy ma możliwość wyłączenia plików cookie w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.

Kwartalnik Filmowy 80 (2012): Różnice pomiędzy wersjami

Z Katalog.Czasopism.pl

(Utworzył nową stronę „Przejdź do Kwartalnik Filmowy lub Spisy treści 2012<br /> ---- '''Film na styku kultur''' Od redakcji '''PONAD GRANICAMI'''...”)
 
 
Linia 1: Linia 1:
 
Przejdź do [[Kwartalnik Filmowy]] lub [[:Kategoria:Spisy treści 2012|Spisy treści 2012]]<br />
 
Przejdź do [[Kwartalnik Filmowy]] lub [[:Kategoria:Spisy treści 2012|Spisy treści 2012]]<br />
 
----
 
----
 +
[[Image:Kwartalnik_Filmowy_80_12.jpg|thumb|160px|okładka numeru<br /> 80 (2012)]]
 +
 
'''Film na styku kultur'''
 
'''Film na styku kultur'''
  

Aktualna wersja na dzień 13:28, 30 kwi 2013

Przejdź do Kwartalnik Filmowy lub Spisy treści 2012


okładka numeru
80 (2012)

Film na styku kultur

Od redakcji

PONAD GRANICAMI
Kino wielojęzyczne jako pole komunikacji międzykulturowej
TERESA RUTKOWSKA

Niebezpieczne związki - podróż w czasie i przestrzeni
ALICJA HELMAN

Między przeszłością a przyszłością, Polską i Japonią: heterotopie Avalonu
EWA MAZIERSKA

...krok przez granicę. Transkulturowe przestrzenie dokumentu muzycznego
MACIEJ STASIOWSKI

Filmy orientalne na polskich ekranach lat dwudziestych. Obcość wykreowana
WOJCIECH ŚWIDZIŃSKI

POSTKOLONIALNE KINO BRYTYJSKIE
Imperium kontratakuje. Obraz mniejszości etnicznych w powojennym kinie brytyjskim
ARTUR PISKORZ

Tożsamość kulturowa i wizerunek diaspory w kinie brytyjskim
KRZYSZTOF LOSKA

Gurindher Chadha - rasa, płeć, masala
BARTŁOMIEJ NOWAK

KINO NARODOWE I WIELOKULTUROWOŚĆ
Oswojenie i walka. Sidney Poitier i Harry Belafonte w amerykańskim kinie lat 50. i 60.
PATRYCJA WŁODEK

Barok i anarchia. Oblicza wielokulturowości w nowym kinie meksykańskim
EWA SZPONAR

Oblicza wielokulturowości we współczesnej kinematografii Australii. Oswajanie inności w Lucky Miles Michaela Jamesa Rowlanda
MARTYNA OLSZOWSKA

W stronę transnarodowej wrażliwości? Strategie kulturowego otwarcia i gatunkowej asymilacji w kinematografii islandzkiej po roku 2000
SEBASTIAN JAKUB KONEFAŁ

WIDEOIDENTYFIKACJE
Nothing is missing. Heteroglozje wideo
AGNIESZKA REJNIAK-MAJEWSKA, TOMASZ MAJEWSKI

Oko w oko ze zwierzęciem: I Do Not Know What It Is I Am Like i międzykulturowe negocjacje Billa Violi
ANDRZEJ PITRUS

OKIEM I UCHEM
Kolei filmowa moc
MARCIN GIŻYCKI

KSIĄŻKI O FILMIE
Rozliczenia z kinem niemieckim
AMDRZEJ PITRUS

Odwilżowe przełomy
PATRYCJA WŁODEK

Czym jest cyberkultura
MATYLDA SZEWCZYK

NOTY O AUTORACH
SUMMARY
TABLE DES MATIÈRES