Konteksty. Polska Sztuka Ludowa 2 (301) 2013: Różnice pomiędzy wersjami
Z Katalog.Czasopism.pl
(Utworzył nową stronę „'''Miejsca / nie-miejsca. Nowe topografie. Nowe topologie'''<br /> '''Miasto – przerwy w zabudowie'''<br /> PAWEŁ PRÓCHNIAK<br /> Lublin: przyczynek do top...”) |
|||
Linia 1: | Linia 1: | ||
+ | Przejdź do [[ Konteksty. Polska Sztuka Ludowa ]] lub [[:Kategoria:Spisy treści 2013|Spisy treści 2013]]<br /> | ||
+ | ---- | ||
+ | [[Image:Konteksty.jpeg|thumb|160px|okładka numeru<br /> 2 (301) 2013]] | ||
+ | |||
+ | |||
'''Miejsca / nie-miejsca. Nowe topografie. Nowe topologie'''<br /> | '''Miejsca / nie-miejsca. Nowe topografie. Nowe topologie'''<br /> | ||
Linia 86: | Linia 91: | ||
ALEKSANDER JACKOWSKI<br /> | ALEKSANDER JACKOWSKI<br /> | ||
Zapiski syberyjskie<br /> | Zapiski syberyjskie<br /> | ||
+ | |||
+ | [[Kategoria: Spisy treści 2013]] |
Aktualna wersja na dzień 00:36, 14 lut 2014
Przejdź do Konteksty. Polska Sztuka Ludowa lub Spisy treści 2013
Miejsca / nie-miejsca. Nowe topografie. Nowe topologie
Miasto – przerwy w zabudowie
PAWEŁ PRÓCHNIAK
Lublin: przyczynek do topologii palimpsestu
ZBIGNIEW BENEDYKTOWICZ
Aleja Róż i okolice
JAN GONDOWICZ
Miejscownik
PIOTR JAKUB FEREŃSKI
Breslau Główny. Sceny dworcowe
WALENTYNA KRUPOWIES
Dwugłos o Wilnie. Miasto Miłosza i Venclovy
BEATA KOPACKA
Ogród zoologiczny. Topika i znaczenie
Peryferie, marginesy
MAGDALENA ZYCH Działki, obrzeża krajobrazu
KUBA SZPILKA
Peryferyjne centrum. Panoramy Tatr
PIOTR MAZIK
Ślady Atlantydy
Miejsca, ślady, rany'
MONIKA SZNAJDERMAN
Przerwy w pamięci. Historia rodzinna
ALEKSANDRA JANUS
Zapełnianie pustki. Muzeum i paradoks upamiętnienia
ROMA SENDYKA
Robinson w nie-miejscach pamięci
MACIEJ KRUPA
Pepita, Łada, Palace. Salon, katownia, spa
Miejsca podróżne
DARIUSZ CZAJA
Rovigo – Venezia. Tektonika nie-miejsca
MAGDALENA BARBARUK
Inna La Mancha? Toponimika La Manchy
JUSTYNA CHMIELEWSKA
Stambuł i jego rana
MARTA MISKOWIEC
Jest i nie ma
PIOTR SEWERYN ROSÓŁ
Uwięziony w podróży donikąd. Opowieści idiotyczne Andrzeja Stasiuka
TOMASZ SZERSZEŃ
Genex: historia pewnego nie-miejsca
SZYMON ULIASZ
Niziny Węgierskiej Melancholii. Harmonia i entropia w powieści László Krasznahorkaia
CZESŁAW ROBOTYCKI
Wielkomiejskie środowisko artystyczne na przykładzie kręgu przyjaciół Piwnicy pod Baranami
KRYSTIAN DARMACH
Lizbońska pastelaria jako trzecie miejsc
MICHALINA LUBASZEWSKA
Fotografia jako rzecz-relikwia. Motyw „ołtarzyka” w literaturze i filmie
MAGDALENA STOPA
Mała wielka historia
JANINA FATYGA, BARBARA FATYGA, LUDWIKA MALARSKA
Miejsca w cieniu
ALEKSANDER JACKOWSKI
Zapiski syberyjskie