Kwartalnik Artystyczny 3 (115) 2022: Różnice pomiędzy wersjami
Z Katalog.Czasopism.pl
(Utworzył nową stronę „Przejdź do Kwartalnik Artystyczny lub Spisy treści 2022<br /><br />Kategoria:Spisy treści 2022 ----- [[Image:Kwartalnik_...”) |
|||
Linia 3: | Linia 3: | ||
[[Image:Kwartalnik_Artystyczny_3_22.jpg|thumb|right|160px|okładka numeru<br />3 (115) 2022]] | [[Image:Kwartalnik_Artystyczny_3_22.jpg|thumb|right|160px|okładka numeru<br />3 (115) 2022]] | ||
− | FRIEDRICH SCHILLER<br />Pierścień Polikratesa<br />w przekładzie Antoniego Libery<br /><br />ANTONI LIBERA<br />Nota<br /><br />PIOTR MATYWIECKI<br /> Sonda<br />Haiku – dwadzieścia dwa<br /><br />MIRON BIAŁOSZEWSKI<br />Listy do Jadwigi Stańczakowej | + | FRIEDRICH SCHILLER<br />Pierścień Polikratesa<br />w przekładzie Antoniego Libery<br /><br />ANTONI LIBERA<br />Nota<br /><br />PIOTR MATYWIECKI<br /> Sonda<br />Haiku – dwadzieścia dwa<br /><br />MIRON BIAŁOSZEWSKI<br />Listy do Jadwigi Stańczakowej<br /><br />PIOTR SOBOLCZYK<br />Komentarz edytorski<br /><br />KRYSTYNA RODOWSKA<br />Continuum<br />Villancico<br />„Rezydentka” w cieniu bazyliki.(Zapiski z Bordeaux, maj – czerwiec 2004,fragment)<br /><br /><br />MIASTA SZTUKI – PARYŻ<br /><br />MAREK KĘDZIERSKI<br />*** (''Jak uartystycznić''…)<br /><br />ALEKSANDRA NOSALSKA<br />Muzea nowoczesności – fragmenty miasta<br /><br />MAREK KĘDZIERSKI<br />Stracone i nie stracone okazje.<br />Dialogi – kontrapunkty – konwergencje<br /><br />ALEKSANDRA NOSALSKA<br />Fragmenty ulotne. Marzec 2022<br /><br />MAREK KĘDZIERSKI<br />Mój kilometr Paryża<br /><br /><br />KRYSTYNA LARS<br />Uciekli z ogrodu<br />Hymn spokojnych jezior na cześć niezdobytych gór<br /><br />MAŁGORZATA SOKORSKA<br /> Światło na Caravaggia<br />Czas duszy • Czarna rzeka • Moment<br />Nie minęło • Lato 2022. Telegram<br />Sama na schodach Teatro Massimo<br /><br />POLA REUTT<br />chore miejsce<br />urodziłam jagnię<br /><br /><br />VARIA<br /><br />KAZIMIERZ BRAKONIECKI<br />Widnoksiąg (8)<br /><br />STEFAN CHWIN<br />Dziennik 2022 (3)<br /><br />KRZYSZTOF MYSZKOWSKI<br />Komora (3)<br /><br />LESZEK SZARUGA<br />Świat, w którym żyłem (6)<br /><br />PIOTR SZEWC<br />Z powodu i bez powodu (67)<br /><br />ARTUR SZLOSAREK<br />Notatki do zapomnianych podróży (12)<br /><br /><br />RECENZJE<br /><br />ALEKSANDER FIUT<br />Pisane poetyckim szyfrem<br /><br />MAREK BIEŃCZYK<br />Zaczepki Sommera<br /><br />ANNA NASIŁOWSKA<br />Po Jałcie<br /><br /><br /> NOTY O KSIĄŻKACH<br /><br />LESZEK SZARUGA<br />Poezja na czasie<br /><br />MACIEJ WRÓBLEWSKI<br />Taka ekstaza<br /><br />PAWEŁ TAŃSKI<br />Dymitriada, rokosz, Godunow i smuta<br /><br />ROBERT PAPIESKI<br />Poeci, czyli Poeta<br /><br />TOMASZ WASZAK<br />Stare dzieje?<br /><br /><br />NOTY O AUTORACH<br /><br /> |
− | PIOTR SOBOLCZYK | + | |
− | KRYSTYNA RODOWSKA | + | |
− | + | ||
− | + | ||
− | (Zapiski z Bordeaux, maj – czerwiec 2004, | + | |
− | fragment) | + | |
− | + | ||
− | MAREK KĘDZIERSKI | + | |
− | ALEKSANDRA NOSALSKA | + | |
− | MAREK KĘDZIERSKI | + | |
− | Dialogi – kontrapunkty – konwergencje | + | |
− | ALEKSANDRA NOSALSKA | + | |
− | MAREK KĘDZIERSKI | + | |
− | KRYSTYNA LARS | + | |
− | + | ||
− | gór | + | |
− | MAŁGORZATA SOKORSKA | + | |
− | + | ||
− | + | ||
− | Sama na schodach Teatro Massimo | + | |
− | POLA REUTT | + | |
− | + | ||
− | VARIA | + | |
− | KAZIMIERZ BRAKONIECKI | + | |
− | STEFAN CHWIN | + | |
− | KRZYSZTOF MYSZKOWSKI | + | |
− | LESZEK SZARUGA | + | |
− | PIOTR SZEWC | + | |
− | ARTUR SZLOSAREK | + | |
− | RECENZJE | + | |
− | ALEKSANDER FIUT | + | |
− | MAREK BIEŃCZYK | + | |
− | ANNA NASIŁOWSKA | + | |
− | + | ||
− | LESZEK SZARUGA | + | |
− | MACIEJ WRÓBLEWSKI | + | |
− | PAWEŁ TAŃSKI | + | |
− | ROBERT PAPIESKI | + | |
− | TOMASZ WASZAK | + | |
− | NOTY O AUTORACH | + | |
NOWE KSIĄŻKI | NOWE KSIĄŻKI |
Wersja z 13:21, 30 wrz 2022
Przejdź do Kwartalnik Artystyczny lub Spisy treści 2022
FRIEDRICH SCHILLER
Pierścień Polikratesa
w przekładzie Antoniego Libery
ANTONI LIBERA
Nota
PIOTR MATYWIECKI
Sonda
Haiku – dwadzieścia dwa
MIRON BIAŁOSZEWSKI
Listy do Jadwigi Stańczakowej
PIOTR SOBOLCZYK
Komentarz edytorski
KRYSTYNA RODOWSKA
Continuum
Villancico
„Rezydentka” w cieniu bazyliki.(Zapiski z Bordeaux, maj – czerwiec 2004,fragment)
MIASTA SZTUKI – PARYŻ
MAREK KĘDZIERSKI
*** (Jak uartystycznić…)
ALEKSANDRA NOSALSKA
Muzea nowoczesności – fragmenty miasta
MAREK KĘDZIERSKI
Stracone i nie stracone okazje.
Dialogi – kontrapunkty – konwergencje
ALEKSANDRA NOSALSKA
Fragmenty ulotne. Marzec 2022
MAREK KĘDZIERSKI
Mój kilometr Paryża
KRYSTYNA LARS
Uciekli z ogrodu
Hymn spokojnych jezior na cześć niezdobytych gór
MAŁGORZATA SOKORSKA
Światło na Caravaggia
Czas duszy • Czarna rzeka • Moment
Nie minęło • Lato 2022. Telegram
Sama na schodach Teatro Massimo
POLA REUTT
chore miejsce
urodziłam jagnię
VARIA
KAZIMIERZ BRAKONIECKI
Widnoksiąg (8)
STEFAN CHWIN
Dziennik 2022 (3)
KRZYSZTOF MYSZKOWSKI
Komora (3)
LESZEK SZARUGA
Świat, w którym żyłem (6)
PIOTR SZEWC
Z powodu i bez powodu (67)
ARTUR SZLOSAREK
Notatki do zapomnianych podróży (12)
RECENZJE
ALEKSANDER FIUT
Pisane poetyckim szyfrem
MAREK BIEŃCZYK
Zaczepki Sommera
ANNA NASIŁOWSKA
Po Jałcie
NOTY O KSIĄŻKACH
LESZEK SZARUGA
Poezja na czasie
MACIEJ WRÓBLEWSKI
Taka ekstaza
PAWEŁ TAŃSKI
Dymitriada, rokosz, Godunow i smuta
ROBERT PAPIESKI
Poeci, czyli Poeta
TOMASZ WASZAK
Stare dzieje?
NOTY O AUTORACH
NOWE KSIĄŻKI