Nasza strona internetowa używa plików cookie (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych. Każdy ma możliwość wyłączenia plików cookie w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.

Muzyka 3/2000

Z Katalog.Czasopism.pl

Wersja Skrypt importujący tekst (dyskusja) z dnia 23:13, 16 sty 2006

(różn.) ← poprzednia wersja | przejdź do aktualnej wersji (różn.) | następna wersja → (różn.)

Przejdź do Muzyka lub Spisy treści 2000


Plik:314 2000-10-03.jpg
okładka numeru 3/2000



Artykuły

Sławomira Żerańska-Kominek
Ludwika Bielawskis Theory of Time
Ludwika Bielawskiego teoria czasu

Marlena Frąckowska
Barbershop Harmony – the Idiom
of Popular American Music
Harmonia fryzjerska – idiom popularnej
muzyki amerykańskiej

Marcin Szelest
„Io son ferito, ahi lasso” by Giovanni
Pierluigi da Palestrina i „Venite exsultemus”
by Adam Jarzębski – the Vocal Original in an
Instrumental Adaptation
„Io son ferito, ahi lasso” Giovanniego
Pierluigiego da Palestrina i „Venite
exsultemus” Adama Jarzębskiego – wokalny
pierwowzór w instrumentalnym opracowaniu

Lektury

Jonathan D. Kramer
The Origins of Musical Postmodernism
O genezie muzycznego postmodernizmu

Sprawozdania

Tomasz Jeż
Franz Kessler: Danzige Gesangbücher
1586-1793. Lüneburg 1998

Tomasz Jasiński
Sub Sole Sarmatiae. Zesz. 1-3,
5-8. Kraków 1994-1997

Tomasz Jasiński
Matthias Schneider: Buxtehudes
Choralfantasien. Textdeutung
oder „phantastischer Stil”?. Kassel,
Basel, London, New York, Prag 1997

Jacek Staszewski
Alina Żórawska-Witkowska: Muzyka na dworze
Augusta II w Warszawie. Warszawa 1997

Dorota Krawczyk
Anna Nowak: Współczesny koncert polski.
Bydgoszcz 1997

Jerzy S. Wasilewski
Sławomira Żerańska-Kominek, Arnold Lebeuf:
Opowieść o szalonej Harman i Aszyku zakochanym
w księżycu. Kraków 1998 (Warsaw 1997)