Nasza strona internetowa używa plików cookie (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych. Każdy ma możliwość wyłączenia plików cookie w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.

Fragile 2 (24) 2014: Różnice pomiędzy wersjami

Z Katalog.Czasopism.pl

(Utworzył nową stronę „Przejdź do Fragile lub Spisy treści 2014<br /> ---- okładka numeru<br /> 2/2014[[Kate...”)
 
 
Linia 1: Linia 1:
 
Przejdź do [[Fragile]] lub [[:Kategoria:Spisy treści 2014|Spisy treści 2014]]<br />
 
Przejdź do [[Fragile]] lub [[:Kategoria:Spisy treści 2014|Spisy treści 2014]]<br />
 
----
 
----
[[Image:Fragile_2_14.png|thumb|160px|okładka numeru<br /> 2/2014]][[Kategoria:Spisy treści 2014]]
+
[[Image:Fragile_2_14.jpg|thumb|160px|okładka numeru<br /> 2/2014]][[Kategoria:Spisy treści 2014]]
  
 
'''ZNIKANIE/UTRWALANIE'''
 
'''ZNIKANIE/UTRWALANIE'''

Aktualna wersja na dzień 14:51, 22 paź 2014

Przejdź do Fragile lub Spisy treści 2014


okładka numeru
2/2014

ZNIKANIE/UTRWALANIE

Literatura

Powszechna ulotność. Haiku i haiga jako formy transkulturowe – Ewa Łukaszyk

„Wiersz nie jest napisany, dopóki go nie przeczytasz”. O wydarzeniowym charakterze poezji slamowej – Agata Kołodziej

Działanie/dokument/tekst. Sygnalistyczna poezja gestualna Miroljuba Todorovicia – Jakub Kornhauser*

Pomiędzy papierem, płótnem i nowymi mediami. Z Judy Malloy – pionierką sztuki internetowej oraz literatury hipertekstowej – rozmawiała Urszula Pawlicka

Sztuka

Poza cyfrowy niebyt. Strategie utrwalania sztuki Internetu – Ewa Wójtowicz*

Podejrzane powietrze – zapachy w przestrzeni wystawienniczej – Marta Lisok*

Dokumentacja – reprodukcja – reprezentacja – partytura – Artur Tajber*

Mokre i suche pamięci – Antoni Porczak*

Continuum Jarosława Kozłowskiego. Sprawa życia i śmierci – Marcin Polak*

Re-enactment jako metoda artystyczna i konserwatorska – Małgorzata Kaźmierczak*

Co znika, a co zostaje. Rola protokołu konserwatorskiego w kolekcji sztuki – Kinga Olesiejuk*

Jak mgnienie. Jerzy Olek rozmawia z Janem Berdyszakiem

Obecność medialna. Eksploracje artystyczne i duchowe Andrzeja Różyckiego – Karol Jóźwiak*

Z perspektywy wykonawcy. These Associations Tino Sehgala – Jakub Wydrzyński*

Muzyka

„Tu i teraz”, czy również „później”? Nagrania koncertowe – ankieta „Fragile”. Odpowiadają: Michał Libera, Piotr Matwiejczuk, Jacek Hawryluk, Mariusz Gradowski, Ewa Szczecińska, Michał Górczyński, Monika Okrój, Tomasz Chołoniewski, Michał Fundowicz, Dariusz Brzostek. Ankietę przeprowadził: Tomasz Gregorczyk

Formy – naturalna multimedialność (16): Zabawy z niewidzialnym – Michał Górczyński

Film

Film – znikanie – interpretacja – Rafał Koschany

Znikające kino. O ulotności filmowego medium – Miłosz Stelmach

Zniknąć, by zostać odszukanym? Szukając Vivian Maier i problemy z wielkimi artystkami

oraz kanonem sztuki – Grzegorz Stępniak

Antropologia

Języki, które giną, języki, których nie ma – Przemysław Piekarski*

Zapisać ulotne – o indiańskiej tradycji ustnej w interpretacjach antropologicznych i archeologicznych – Radosław Palonka