Nasza strona internetowa używa plików cookie (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych. Każdy ma możliwość wyłączenia plików cookie w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.

Kultura enter 40/2011 - numer specjalny. pARTisan & Kultura Enter: Różnice pomiędzy wersjami

Z Katalog.Czasopism.pl

(Utworzył nową stronę „Przejdź do Kultura enter lub Spisy treści 2011 <br /> ---- [[Plik:PARTisan-Kultura-Enter-296x400.jpg|thumb|right|160px|ok...”)
 
Linia 2: Linia 2:
 
----
 
----
  
[[Plik:PARTisan-Kultura-Enter-296x400.jpg|thumb|right|160px|okładka numeru<br /> 38/2011]]
+
[[Plik:PARTisan-Kultura-Enter-296x400.jpg|thumb|right|160px|okładka numeru<br />39/2011 - numer specjalny. pARTisan & Kultura Enter]]
  
 
'''sztuki wizualne'''  
 
'''sztuki wizualne'''  

Wersja z 12:53, 13 lut 2012

Przejdź do Kultura enter lub Spisy treści 2011


okładka numeru
39/2011 - numer specjalny. pARTisan & Kultura Enter

sztuki wizualne

PIOTR MAJEWSKI
Grupa „Zamek” – niedokończona rewolucja

MARCIN LACHOWSKI
Mikołaj Smoczyński – źródłowość obrazów

PAULINA KEMPISTY
Performans w Lublinie*

MAŁGORZATA KITOWSKA-ŁYSIAK
Włodzimierza Borowskiego odmowa udziału w sztuce

MARTA RYCZKOWSKA
Riders of the Lost Black Volga – zagubione ogniwo transawangardy

MARCIN LACHOWSKI, WALDEMAR TATARCZUK
Galeria Otwarta

ANNA NAWROT, JAN GRYKA, MARTA RYCZKOWSKA
Przeginania w kierunku możliwości

MARCIN LACHOWSKI
Lubelska mapa galerii sztuki współczesnej


MARZENA ŻYLIŃSKA
Doświadczenia a struktura mózgu


miasto i obywatele

NATALIA SKOCZYLAS
Multikulturalizm w architekturze

MAŁGORZATA HANZL
W poszukiwaniu śladów dawnej „dzielnicy żydowskiej” w Łodzi (cz. 2 – przestrzeń)

JACEK WARDA
Polska marchew 100 zł/kg i francuska kultura czasu wolnego

ELŻBIETA KOWALIK
Po Radzyniu rydwanem Apollina

teatr taniec

MARTA KULA
Interdisciplinary Fringe Festival – stolica na urlopie?