Nasza strona internetowa używa plików cookie (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych. Każdy ma możliwość wyłączenia plików cookie w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.

Kwartalnik Filmowy 82 (2013): Różnice pomiędzy wersjami

Z Katalog.Czasopism.pl

(Utworzył nową stronę „Przejdź do Kwartalnik Filmowy lub Spisy treści 2013<br /> Kategoria:Spisy treści 2013 '''FILM-POSZUKIWANIE INNEGO JĘ...”)
 
 
(Nie pokazano 1 wersji utworzonej przez jednego użytkownika)
Linia 1: Linia 1:
 
Przejdź do [[Kwartalnik Filmowy]] lub [[:Kategoria:Spisy treści 2013|Spisy treści 2013]]<br />
 
Przejdź do [[Kwartalnik Filmowy]] lub [[:Kategoria:Spisy treści 2013|Spisy treści 2013]]<br />
  
 
+
[[Image:Kwartalnik_filmowy_82_13.jpg|thumb|160px|okładka numeru<br /> 82 (2013)]]
 
[[Kategoria:Spisy treści 2013]]
 
[[Kategoria:Spisy treści 2013]]
  
Linia 79: Linia 79:
 
NOTY O AUTORACH<br />
 
NOTY O AUTORACH<br />
 
SUMMARY<br />
 
SUMMARY<br />
TTABLE DES MATEIRES
+
TABLE DES MATEIRES

Aktualna wersja na dzień 23:30, 5 lis 2013

Przejdź do Kwartalnik Filmowy lub Spisy treści 2013

okładka numeru
82 (2013)

FILM-POSZUKIWANIE INNEGO JĘZYKA

Lekcje kaligrafii
Z PIOTREM ANDREJEWEM rozmawia PIOTR MARECKI

Eksperymenty z podzielonym ekranem
RAFAŁ SYSKA

Teinosuke Kinugasa, neosensualizm i awangarda
KRZYSZTOF LOSKA

Eksperymenty z tożsamością w kinie queer MAŁGORZATA RADKIEWICZ

O Szklanych ustach Lecha Majewskiego
URSZULA HONEK

Wściekłość i wrzask
Studium recepcji Ładunku 200 Aleksieja Bałabanowa
PAULINA GORLEWSKA

NA ROZDROŻU
Ukryte Michaela Hanekego jako eksperymentalny „dokument” performatywny
SŁAWOMIR SIKORA

Gwiazdy filmowe płaczą tylko przez minutę
Z JORAMEM TEN BRINKIEM rozmawia ANDRZEJ PITRUS

Plastelinografia inności. O twórczości Adama Elliota
MAGDALENA HANCZYN

Polityczny wymiar przestrzeni prywatnej i publicznej w filmach Pétera Forgácsa
GABRIELA SITEK

[kinem]architektonika. Narracyjność projektów architektonicznych
i eksperymentalne animacje na temat przestrzeni
jako kontynuacja tradycji rysunku spekulatywnego
MACIEJ STASIOWSKI

POŻEGNANIE Z KINEM

Między autonomią a hybrydycznością
Wprowadzenie do sztuki nowych mediów
RYSZARD W. KLUSZCZYŃSKI

Looping, czyli ekstaza powtórzenia
ALEKSANDRA HIRSZFELD

Dziewczyńskie zapiski.
O wczesnej twórczości Sadie Benning
Dagmara Rode

Four Songs Billa Violi – eksperymentalne pieśni wideo
Andrzej Pitrus

Interaktywna twórczość Grahame’a Weinbrena
jako szczególny przypadek sztuki filmowej
ANNA ŻAKIEWICZ

Eksperyment w filmie i sztuce ruchomego obrazu
MAREK HENDRYKOWSKI

OKIEM I UCHEM
Włodzimierz Iljicz King Kong
MARCIN GIŻYCKI

KSIĄŻKI O FILMIE
Opis gęsty – antropologia i film
PATRYCJA WŁODEK

Demony Goi okiem kamery
KAMILA ŻYTO

NOTY O AUTORACH
SUMMARY
TABLE DES MATEIRES