Nasza strona internetowa używa plików cookie (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych. Każdy ma możliwość wyłączenia plików cookie w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.

Muzyka 1/2008: Różnice pomiędzy wersjami

Z Katalog.Czasopism.pl

m
Linia 1: Linia 1:
 +
Przejdź do [[ Muzyka ]] lub [[:Kategoria:Spisy treści 2007|Spisy treści 2007]]<br />
 +
----
 
<b>"Sonoristic Legacies.<br>
 
<b>"Sonoristic Legacies.<br>
 
Towards New Paradigms in Music Theory, Aesthetics and Composition"</b>
 
Towards New Paradigms in Music Theory, Aesthetics and Composition"</b>
Linia 36: Linia 38:
 
Tim Rutherford-Johnson<br>
 
Tim Rutherford-Johnson<br>
 
The St Luke Passion as Britain's First Encounter with Sonorism
 
The St Luke Passion as Britain's First Encounter with Sonorism
 +
 +
[[Kategoria: Spisy treści 2008]]

Wersja z 20:39, 28 paź 2008

Przejdź do Muzyka lub Spisy treści 2007


"Sonoristic Legacies.
Towards New Paradigms in Music Theory, Aesthetics and Composition"

Zbigniew Granat
Editorial

Articles

Adrian Thomas
Boundaries and Definitions: The Compositional Realities of Polish Sonorism

Maciej Gołąb
The Evolution of Józef M. Chomiński's Theory of Sonology: An Assesment

Zbigniew Granat
The Concept of Transformation as a Sonoristic Paradigm

Iwona Lindstedt
How to Analyze Sonoristic Music? Perspectives for the Development of Józef M. Chomiński's Theory of Sonology

Alicja Jarzębska
Sonorism: Positivist and Cognitive Approaches to the Problem of Sounds

Anna Masłowiec
Sonorism: Footprints and Fingerprints

Carl Humphries
Sonorism and Sonoristics in the Music of Witold Szalonek: Problems of Analysis and Interpretation

Jadwiga Paja-Stach
Relationships of Kazimierz Serocki's Music with Sonorism

Laura Dolp
Sonoristic Space in Mahler's First Symphony

Tim Rutherford-Johnson
The St Luke Passion as Britain's First Encounter with Sonorism