Nasza strona internetowa używa plików cookie (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych. Każdy ma możliwość wyłączenia plików cookie w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.

Muzyka 3/2011: Różnice pomiędzy wersjami

Z Katalog.Czasopism.pl

(Utworzył nową stronę „'''"Musicalia Wratislaviensia"''' Elżbieta Witkowska-Zaremba<br> Od redakcji '''Artykuły''' Agnieszka Drożdżewska<br> Otto Kinkeldey i narodziny wrocławskiej mu...”)
 
 
(Nie pokazano 1 wersji utworzonej przez jednego użytkownika)
Linia 1: Linia 1:
'''"Musicalia Wratislaviensia"'''
+
Przejdź do [[ Muzyka ]] lub [[:Kategoria:Spisy treści 2011|Spisy treści 2011]]<br />
 +
----
 +
 
 +
'''„Musicalia Wratislaviensia”'''
  
 
Elżbieta Witkowska-Zaremba<br>
 
Elżbieta Witkowska-Zaremba<br>
Linia 13: Linia 16:
  
 
Paulina Halamska<br>
 
Paulina Halamska<br>
Wielogłosowe opracowania hymnu „Te Deum laudamus” w kościołach protestanckich siedemnastowiecznego Wrocławia. Przyczynek do historii gatunku w epoce baroku
+
Wielogłosowe opracowania hymnu "Te Deum laudamus" w kościołach protestanckich siedemnastowiecznego Wrocławia. Przyczynek do historii gatunku w epoce baroku
  
 
Tomasz Jeż<br>
 
Tomasz Jeż<br>
Linia 24: Linia 27:
  
 
Grzegorz Joachimiak<br>
 
Grzegorz Joachimiak<br>
Uwagi do "wrocławskiego" druku "Cabinet der Lauten" Philippa Franza Le Sage’a de Richée i muzyczna działalność rodziny Neidhardtów.
+
Uwagi do „wrocławskiego” druku „Cabinet der Lauten” Philippa Franza Le Sage’a de Richée i muzyczna działalność rodziny Neidhardtów.
  
 
'''Sprawozdania'''
 
'''Sprawozdania'''
Linia 36: Linia 39:
 
Barbara Przybyszewska-Jarmińska<br>
 
Barbara Przybyszewska-Jarmińska<br>
 
Aleksandra Patalas: W kościele, w komnacie i w teatrze. Marco Scacchi. Życie, muzyka, teoria. Kraków 2010
 
Aleksandra Patalas: W kościele, w komnacie i w teatrze. Marco Scacchi. Życie, muzyka, teoria. Kraków 2010
 +
 +
 +
[[Kategoria:Spisy treści 2011]]

Aktualna wersja na dzień 12:50, 16 mar 2012

Przejdź do Muzyka lub Spisy treści 2011


„Musicalia Wratislaviensia”

Elżbieta Witkowska-Zaremba
Od redakcji

Artykuły

Agnieszka Drożdżewska
Otto Kinkeldey i narodziny wrocławskiej muzykologii

Remigiusz Pośpiech
Wrocławskie klasztory jako ośrodki kultury muzycznej w okresie rekatolizacji i kontrreformacji

Paulina Halamska
Wielogłosowe opracowania hymnu "Te Deum laudamus" w kościołach protestanckich siedemnastowiecznego Wrocławia. Przyczynek do historii gatunku w epoce baroku

Tomasz Jeż
Między rappresentatio a melodrama sacra. Muzyczne aspekty dramatu jezuickiego w barokowym Wrocławiu

Joanna Gul
Instrumenty muzyczne na pierwszych wystawach sztuki, rzemiosła i przemysłu w dziewiętnastowiecznym Wrocławiu

Materiały

Grzegorz Joachimiak
Uwagi do „wrocławskiego” druku „Cabinet der Lauten” Philippa Franza Le Sage’a de Richée i muzyczna działalność rodziny Neidhardtów.

Sprawozdania

Małgorzata Łoboz
Katalog rękopisów muzycznych XVIII i XIX w. Biblioteki Uniwersyteckiej we Wrocławiu ze zbiorów wrocławskiego kościoła św. Elżbiety / Katalog der Musikhandschriften des 18. und 19. Jahrhunderts der Universitätsbibliothek Breslau aus den Sammlungen der Breslauer St. Elizabethkirche. Wybór i opr. Aniela Kolbuszewska. Wrocław 2008

Grzegorz Zieziula
Juliana Ličinić van Walstijn: „Teatro di Poesia” in the opera house: the collaboration of Antonio Smareglia and Silvio Benco. Zagreb 2009

Barbara Przybyszewska-Jarmińska
Aleksandra Patalas: W kościele, w komnacie i w teatrze. Marco Scacchi. Życie, muzyka, teoria. Kraków 2010