Res Publica Nowa 13 (203) 2011: Różnice pomiędzy wersjami
Z Katalog.Czasopism.pl
(Utworzył nową stronę „Przejdź do Res Publica Nowa lub Spisy treści 2011 ---- [[Image: Respublica_203_2011.jpg |thumb|160px||okładka numeru<br /> 1...”) |
|||
Linia 3: | Linia 3: | ||
[[Image: Respublica_203_2011.jpg |thumb|160px||okładka numeru<br /> 13 (203) 2011]]<br/> | [[Image: Respublica_203_2011.jpg |thumb|160px||okładka numeru<br /> 13 (203) 2011]]<br/> | ||
− | ''' | + | '''Powroty'''<br /> |
+ | Powrót<br /> | ||
+ | Leonard Neuger | ||
+ | Wyjechałam<br /> | ||
+ | Irena Grudzińska-Gross | ||
− | + | Pytania wielokrotnego wyboru<br /> | |
+ | Magdalena Malińska | ||
+ | Raport: Mapa źródeł wiedzy o Polonii: Polonia a Polacy za granicą<br /> | ||
+ | Magdalena Kołodziejczyk | ||
+ | Raport. Mapa źródeł wiedzy o Polonii: Migracja a ekonomia<br /> | ||
+ | Marcin Strzelczyk | ||
+ | Byłam w dwóch miejscach jednocześnie<br /> | ||
+ | Gabriela M. Buczek | ||
− | + | Jak i dlaczego sprowadzać imigrantów?<br /> | |
+ | Krzysztof Iszkowski | ||
+ | Hermesi z Brukseli w poszukiwaniu złotego środka<br /> | ||
+ | Tomasz Bańka | ||
+ | Jechałem w pustkę, wracałem z radością<br /> | ||
+ | Aleksander Smolar | ||
− | ''' | + | '''Kultura'''<br /> |
+ | Efekt obcości. O teatrze postimigranckim w Niemczech<br /> | ||
+ | Beata Szulęcka | ||
+ | Polska widzialna i niewidzialna: powroty do korzeni pisarek izraelskich<br /> Agnieszka Podpora | ||
− | |||
+ | '''DNA miasta'''<br /> | ||
+ | Rujnowanie codzienności: fotoreportaż z budynku przy Gogoliwskiej<br /> | ||
+ | Anastazja Riabczuk | ||
+ | Stolica kultury – europejska czy obywatelska?<br /> | ||
+ | Artur Celiński, Aleksandra Niżyńska | ||
− | |||
+ | '''Europa dyskusje'''<br /> | ||
+ | Thilo Sarrazin, "Niemcy unicestwiają się same" – książka, która nic nie wyjaśnia<br /> | ||
+ | Therese Kosowski | ||
− | + | Niemcy unicestwiają się same<br /> | |
+ | Thilo Sarrazin | ||
+ | Hatifnaty i porno<br /> | ||
+ | Anton Kaszlikow, Anatolij Uljanow | ||
− | |||
+ | '''Polityka/idee'''<br /> | ||
+ | |||
+ | Emigracja i Europa<br /> | ||
+ | Ariadna Lewańska , Pierre Manent | ||
+ | |||
+ | Wspomnienie o Danielu Bellu<br /> | ||
+ | Marcin Król | ||
Linia 43: | Linia 77: | ||
'''Res Musica'''<br /> | '''Res Musica'''<br /> | ||
+ | Krawężnikofon<br /> | ||
+ | Marcin Zalewski | ||
Linia 48: | Linia 84: | ||
'''Książki'''<br /> | '''Książki'''<br /> | ||
+ | Migrantka ze słownikiem synonimów<br /> | ||
+ | Piotr Sterczewski | ||
+ | Języki niezależności<br /> | ||
+ | Przemysław Czapliński | ||
+ | Republikańska otchłań wolności<br /> | ||
+ | Marcin Moskalewicz | ||
+ | |||
+ | Historie filozofii politycznej<br /> | ||
+ | Maciej Melon | ||
+ | |||
+ | Seks kontra tekst<br /> | ||
+ | Ewa Stusińska | ||
+ | |||
+ | Gruzja… daleka, a bliska<br /> | ||
+ | Wojciech Materski | ||
+ | |||
+ | Sen to czy mara? Czesko-niemiecka historia wypędzeń<br /> | ||
+ | Martyna Obarska | ||
Linia 55: | Linia 109: | ||
'''Proza'''<br /> | '''Proza'''<br /> | ||
+ | Wypędzenie Gerty Schnirch. Fragmenty<br /> | ||
+ | Kateřina Tučková | ||
− | |||
+ | '''Poezja'''<br /> | ||
+ | Kto się boi Samanthy Kitsch?<br /> | ||
+ | Joanna Mueller | ||
− | + | Wiersze<br /> | |
+ | Samantha Kitsch | ||
+ | Wspomnienie o Bolesławie Taborskim<br /> | ||
+ | Zbigniew A. Pełczyński | ||
+ | '''Ekonomia'''<br /> | ||
− | + | O tym, jak młodzi dobrowolnie finansują przywileje starszych<br /> | |
+ | Tomasz Kasprowicz | ||
+ | Dokąd płynie "cargo"?<br /> | ||
+ | Xawery Stańczyk | ||
+ | '''Miasto mówi murami'''<br /> | ||
+ | |||
+ | Hutnik<br /> | ||
+ | Andrzej Leder | ||
[[Kategoria : Spisy treści 2011]] | [[Kategoria : Spisy treści 2011]] |
Wersja z 23:06, 7 cze 2011
Przejdź do Res Publica Nowa lub Spisy treści 2011
Powroty
Powrót
Leonard Neuger
Wyjechałam
Irena Grudzińska-Gross
Pytania wielokrotnego wyboru
Magdalena Malińska
Raport: Mapa źródeł wiedzy o Polonii: Polonia a Polacy za granicą
Magdalena Kołodziejczyk
Raport. Mapa źródeł wiedzy o Polonii: Migracja a ekonomia
Marcin Strzelczyk
Byłam w dwóch miejscach jednocześnie
Gabriela M. Buczek
Jak i dlaczego sprowadzać imigrantów?
Krzysztof Iszkowski
Hermesi z Brukseli w poszukiwaniu złotego środka
Tomasz Bańka
Jechałem w pustkę, wracałem z radością
Aleksander Smolar
Kultura
Efekt obcości. O teatrze postimigranckim w Niemczech
Beata Szulęcka
Polska widzialna i niewidzialna: powroty do korzeni pisarek izraelskich
Agnieszka Podpora
DNA miasta
Rujnowanie codzienności: fotoreportaż z budynku przy Gogoliwskiej
Anastazja Riabczuk
Stolica kultury – europejska czy obywatelska?
Artur Celiński, Aleksandra Niżyńska
Europa dyskusje
Thilo Sarrazin, "Niemcy unicestwiają się same" – książka, która nic nie wyjaśnia
Therese Kosowski
Niemcy unicestwiają się same
Thilo Sarrazin
Hatifnaty i porno
Anton Kaszlikow, Anatolij Uljanow
Polityka/idee
Emigracja i Europa
Ariadna Lewańska , Pierre Manent
Wspomnienie o Danielu Bellu
Marcin Król
Res Musica
Krawężnikofon
Marcin Zalewski
Książki
Migrantka ze słownikiem synonimów
Piotr Sterczewski
Języki niezależności
Przemysław Czapliński
Republikańska otchłań wolności
Marcin Moskalewicz
Historie filozofii politycznej
Maciej Melon
Seks kontra tekst
Ewa Stusińska
Gruzja… daleka, a bliska
Wojciech Materski
Sen to czy mara? Czesko-niemiecka historia wypędzeń
Martyna Obarska
Proza
Wypędzenie Gerty Schnirch. Fragmenty
Kateřina Tučková
Poezja
Kto się boi Samanthy Kitsch?
Joanna Mueller
Wiersze
Samantha Kitsch
Wspomnienie o Bolesławie Taborskim
Zbigniew A. Pełczyński
Ekonomia
O tym, jak młodzi dobrowolnie finansują przywileje starszych
Tomasz Kasprowicz
Dokąd płynie "cargo"?
Xawery Stańczyk
Miasto mówi murami
Hutnik
Andrzej Leder