Nasza strona internetowa używa plików cookie (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych. Każdy ma możliwość wyłączenia plików cookie w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.

Res Publica Nowa 21 (211) 2013: Różnice pomiędzy wersjami

Z Katalog.Czasopism.pl

(Utworzył nową stronę „Przejdź do Res Publica Nowa lub Spisy treści 2013<br /> [[Image:Res_Publica_Nowa_21_2013.jpg|thumb|160px|okładka numeru<br ...”)
 
 
Linia 9: Linia 9:
 
Narzędziownik animatorów kultury<br />
 
Narzędziownik animatorów kultury<br />
  
Na przekór Martyna Obarska<br />
+
Na przekór <br />Martyna Obarska<br />
  
Głosy międzypokoleniowe. Dyskusja w czterech odsłonach Zofia Bisiak, Joanna Żak, Karolina Pluta, Klara Kopcińska<br />
+
Głosy międzypokoleniowe. Dyskusja w czterech odsłonach <br />Zofia Bisiak, Joanna Żak, Karolina Pluta, Klara Kopcińska<br />
  
Community arts a kwestia jakości Gerri Moriarty<br />
+
Community arts a kwestia jakości <br />Gerri Moriarty<br />
  
Animator społeczno-kulturalny w społeczeństwie opartym na wiedzy: wykształcenie interweniującego a jakość interwencji Paulo Maurício, Ana Teodoro<br />
+
Animator społeczno-kulturalny w społeczeństwie opartym na wiedzy: wykształcenie interweniującego a jakość interwencji <br />Paulo Maurício, Ana Teodoro<br />
  
Animator kultury – zawód czy sposób ulepszania świata? Magdalena Kubecka
+
Animator kultury – zawód czy sposób ulepszania świata? <br />Magdalena Kubecka
  
 
'''Szkoła eseju'''<br />
 
'''Szkoła eseju'''<br />

Aktualna wersja na dzień 11:01, 1 lip 2013

Przejdź do Res Publica Nowa lub Spisy treści 2013

okładka numeru
21 (211) 2013


Temat numeru: Zawód – animator

Narzędziownik animatorów kultury

Na przekór
Martyna Obarska

Głosy międzypokoleniowe. Dyskusja w czterech odsłonach
Zofia Bisiak, Joanna Żak, Karolina Pluta, Klara Kopcińska

Community arts a kwestia jakości
Gerri Moriarty

Animator społeczno-kulturalny w społeczeństwie opartym na wiedzy: wykształcenie interweniującego a jakość interwencji
Paulo Maurício, Ana Teodoro

Animator kultury – zawód czy sposób ulepszania świata?
Magdalena Kubecka

Szkoła eseju

Śmiertelne odbicie i wieczna sztuka
Marcin Darmas

Potęga fikcji
André Malraux

Kultura

Animatorzy kultury. Terapia grupowa, aktywizacja, lokalizacja, kapitalizacja
Piotr Knaś

Prawo do szczęścia.
Z Krzysztofem Dudkiem rozmawia Wojciech Przybylski

Prudential i pokusy wymazywania
Anna Wójcik

Tropy biograficzne. Jak czytać sztukę Aliny Szapocznikow?
Joanna Turowicz

Europa – dyskusje

Sieroty z ’56 – 56 lat później. Świadectwa dziecięcych uchodźców węgierskich
Béla Nóvé

Polityka/idee

Kurs na kulturę
Jan Mencwel

Unia Europejska i monarchia habsburska
Robert Cooper

DNA miasta

Miejskie polityki kulturalne
Artur Celiński

Z fenomenologii warszawskiej plomby. O domu Kereta widzianym z ulicy Chłodnej
Igor Piotrowski

Fotoesej

Andrzej Georgiew
Jędrzej Sokołowski

Res Musica

Kunstkamera czy archiwa ludzkości? O obowiązkach etnomuzykologa
Marcin Zalewski

Książki

Odrodzona, głodna, wolna. Dzienniki Susan Sontag (1)
Iwona Kurz

Godność pracy i radość życia. O „Kołchoźnikach” Anny Engelking
Xawery Stańczyk

Z biblioteki animatora kultury
Małgorzata Litwinowicz-Droździel

Reprezentacja przeciw demokracji. Dyskusja wokół książki Paradoks idei reprezentacji
Andrzeja Waśkiewicza

Co ty wiesz o solidarności?
Dariusz Dobrzański

Poezja

Wiersze
Maciej Melecki

Bez językowego rozwibrowania poletko wiersza jawi mi się dość jałowo.
Z Maciejem Meleckim rozmawia Justyna Czechowska

Ekonomia

Ars longa, pecunia brevis
Tomasz Kasprowicz

Miasto mówi murami

Dobry towar Andrzej Leder