EKRANy 3 (31) 2016
Z Katalog.Czasopism.pl
Przejdź do EKRANy lub Spisy treści 2016
Cyfrowe aktorstwo
Współczesne oblicza aktorstwa filmowego
Technologia odwraca nas od siebie | rozmowa z Jerzym Trelą
Czyny mówią głośniej niż słowa. Pisanie o aktorstwie | Kent Jones
Aktor poza srebrnym ekranem | Marta Cebera
Aktorzy grają aktorów
W pogoni za cieniem. Teorie filmowego aktorstwa | Kamil Kalbarczyk
ODKRYCIA
Rycerz pucharów | Rafał Syska
Manifesto | Andrzej Pitrus
Homo sapiens | Maciej Peplinski
Projektantka | Joanna Łuniewicz
Homme Less | Konrad Gruca
Jauja | Bolesław Racięski
Nieprawnie | Sebastian Smoliński
Korporacja | Jakub Przybyło
NOWE KINO
Droga Smoka. Chiński przemysł filmowy | Maja Korbecka
Gwiazdy: Channing Tatum. Miś XXL | Joanna Łuniewicz
Postmodernistyczna symfonia filmu | Michał Zdunik
Jestem dla siebie wyrozumiały | rozmowa z Willemem Dafoe
Brud na soczewce | Florian Krautkrämer
POMIĘDZY
Ujęcie / Przeciwujęcie: Seryjne samobójstwa
Felietony
HISTORIA / TEORIA
Amatorskie kluby filmowe. Zapomniany fenomen PRL ‑u | Paulina Haratyk
Maski Conrada Veidta | Wojciech Świdziński
Odkryte w archiwach | 1936:
Przyszłość, która (nie) nadeszła. Rok 2000 / Rzeczy, które nadejdą | Michał Lesiak
Aktorzy psychologiczni. Trzy interpretacje Systemu | Kamila Kołacz
„Variety”. Kronika Hollywood | Konrad Gruca
Powróćmy jak za dawnych lat. Polskie kino muzyczne | Krzysztof Siwoń
Kontakt wzrokowy. Kino haptyczne | Marta Stańczyk
MAŁE EKRANY
Krzyczące dziewczyny. Slasher w serialu | Amelia Wichowicz
Seks po staroszkocku. Outlander | Joanna Łuniewicz
Złap mnie. Blef | Barbara Szczekała
Statyści w cyfrowych plenerach | Marcin Petrowicz
Opowieść bez słów. Hyper Light Drifter | Magdalena Cielecka
Pochwała destrukcji. Doom | Mateusz Felczak
NAPISY KOŃCOWE
Mapowanie kina: Zurych. W zwierciadle złotego oka | Iwona Aleksandra Hałgas
Recenzje książek
Loża boczna
Krzyżówka