Konteksty. Polska Sztuka Ludowa 2 (281) 2008
Z Katalog.Czasopism.pl
Przejdź do Konteksty. Polska Sztuka Ludowa lub Spisy treści 2008
Pochwała prowincji
ZBIGNIEW BENEDYKTOWICZ
O prowincji
KATARZYNA BATKO, IRENA GODYŃ, JUSTYNA MASŁOWIEC, HALINA SADECKA
Sandomierskie spotkania „Tradycja z przyszłością”
CZESŁAW ROBOTYCKI
„Prowincja” z antropologicznego punktu widzenia. Refleksja z perspektywy dylematów komunikacji kulturowej
ZBIGNIEW BENEDYKTOWICZ
Powrót do domu. Tarkowski i Kantor
DARIUSZ CZAJA
Paradoks prowincji
LESZEK TYBOŃ
Powroty
BOGDAN BIAŁEK
Prowincja – między zaściankiem a zadupiem. Zeznania prowincjusza
WIESŁAW SZPILKA
Moja prowincja
Umarła klasa Tadeusza Kantora i Kadysz Jana Kotta
FILIP CHODZEWICZ, MAŁGORZATA DZIEWULSKA, PIOTR KŁOCZOWSKI, AGNIESZKA MORAWIŃSKA, JANUSZ PALIKOT, MARIA STANGRET-KANTOR, ANDRZEJ WAJDA, NATALIA ZARZECKA
Umarła klasa Tadeusza Kantora w filmie Andrzeja Wajdy i Kadysz Jana Kotta
ANDRZEJ WAJDA
Byłem asystentem Tadeusza Kantora
NATALIA ZARZECKA
Ku Florencji. Odkrywanie śladów
ANNA KRÓLICA
Cielesna ekspresja aktora w Teatrze Śmierci w perspektywie tańca
JOANNA JOPEK
Powroty Odysa
Andrzej Wajda. Etnograficzny remanent. Wystawa
MAŁGORZATA SZCZUREK
Andrzej Wajda. Etnograficzny remanent. Wystawa
ANDRZEJ WAJDA
Etnograficzny remanent
BOGDANA PILICHOWSKA
Etnograficzne zapiski Andrzeja Wajdy
BOGDANA PILICHOWSKA
Andrzej Wajda – tematy, które mu doradzano. 1958-89
MICHALINA LUBASZEWSKA
Małe kino jako miejsce antropologiczne i mityczne. Literackie i filmowe przedstawienia małego kina jako świadectwa antropologiczne
ANTONI KROH
Starorzecze. Inteligencja pracująca
ANTONI KROH
Starorzecze. Dobrze urodzony
MAŁGORZATA OMILANOWSKA
Sanktuarium Maryjne w Licheniu: jego architektura i sztuka jako instrument identyfikacji historycznej religijnej i narodowej w postkomunistycznej Polsce
MIKOŁAJ JEWRIEINOW
Teatralizacja życia, przełożyła Julia Holewińska
KATARZYNA OSIŃSKA
Ewolucja widowisk masowych w Związku Radzieckim (od roku 1917 do lat 30)
KRZYSZTOF RUTKOWSKI
Antropogeneza i kleszcz
WIESŁAW SZPILKA
Biedna etnografia
SŁAWOMIR SIKORA
Z punktu widzenia ghanijskiego fotografa