Nasza strona internetowa używa plików cookie (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych. Każdy ma możliwość wyłączenia plików cookie w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.

Notatnik Teatralny 20-21 (2000)

Z Katalog.Czasopism.pl

Przejdź do Notatnik Teatralny lub Spisy treści 2000


okładka numeru 20-21 (2000)


TESTAMENT

KRAKÓW, ZSRR

Janusz Degler
PIERWSZA PODRÓŻ JERZEGO GROTOWSKIEGO NA WSCHÓD

Jerzy Grotowski
LISTY DO ALINY OBIDNIAK Z OAZY BAJRAM ALI (2 IV - 20 V 1956)

Jerzy Grotowski
MIĘDZY IRANEM A CHINAMI

Jerzy Jarocki
PRZYSTANEK MOSKWA

Roman Pawłowski
ZAKŁADNIK WŁASNEGO PROGRAMU. Rozmowa z Andrzejem Brzezińskim

Jerzy Grotowski
CYWILIZACJA I WOLNOŚĆ - NIE MA INNEGO SOCJALIZMU

OPOLE

Agnieszka Wójtowicz
NIE WOLNO UPRASZCZAĆ HISTORII. Rozmowa z Edwardem Pochroniem

Agnieszka Wójtowicz
IDENTYFIKOWAŁEM SIĘ Z TRAGICZNYMI BOHATERAMI
Rozmowa z Kazimierzem Kowalskim

Agnieszka Wójtowicz
„PROWINCJO, JAK DZIKIE WINO...” Rozmowa z Adamem Kurczyną

Agnieszka Wójtowicz
OBY CI SIĘ, DZIECKO, JAKOŚ ŻYŁO W TYM SIEROCIŃCU
Rozmowa z Ewą Lubowiecką

Agnieszka Wójtowicz, Jakub Przebindowski
IMPRESARIO. Rozmowa z Jerzym Filingerem

Zbigniew Osiński
POSŁOWIE DO KSIĄŻKI „TEATR 13 RZĘDÓW” I TEATR LABORATORIUM „13 RZĘDÓW”. OPOLE 1959-1964

Zbigniew Osiński
ZAPISKI ZE SPOTKAŃ 1962-1963

„...A MIAŁY TO BYĆ TYMCZASOWO PRYMITYWNE WARUNKI PRACY”. Listy protestacyjne aktorów

Urszula Bielska
MOJE OPOLE

Zbigniew Osiński
LIST DO REDAKCJI

ZBIGNIEW CYNKUTIS

Jerzy Grotowski
LISTY DO ZBIGNIEWA CYNKUTISA

Zbigniew Cynkutis
NOTATNIK-PAMIĘTNIK

Zbigniew Cynkutis
LISTY DO M.

Zbigniew Osiński
O ZBYSZKU CYNKUTISIE - WPROWADZENIE DO JEGO LISTÓW

Zbigniew Cynkutis
LISTY DO ZBIGNIEWA OSIŃSKIEGO 1973-1986

Kazimierz Lewkowski
DYSKRETNY UROK TEATRALIZACJI ŻYCIA

PRZEDSTAWIENIA

Agnieszka Wójtowicz
GRA Z PAMIĘCIĄ. „DZIADY” W TEATRZE 13 RZĘDÓW
Próba opisu spektaklu

Agnieszka Wójtowicz
„CO ZA LUDZIE, CO ZA POKOLENIE”. „KORDIAN”
W TEATRZE 13 RZĘDÓW. Próba opisu spektaklu

Agnieszka Wójtowicz
GAJDEBUROW, GROTOWSKI I KORDIAN
Rozmowa z Andrzejem Wanatem