JAK ZAMIESZCZAĆ MATERIAŁY: Różnice pomiędzy wersjami
Z Katalog.Czasopism.pl
(→[[Jak wprowadzić zmianę w fiszce czasopisma<br /> (dane teleadresowe, opis itp.)]]) |
(→[[Jak wprowadzić zmianę w fiszce czasopisma<br /> (dane teleadresowe, opis itp.)]]) |
||
Linia 5: | Linia 5: | ||
==Jak wprowadzić nowe czasopismo== | ==Jak wprowadzić nowe czasopismo== | ||
− | + | ||
Zaloguj się do Katalogu. Następnie przejdź na stronę pisma, w którym chcesz zmienić informację.<br /> | Zaloguj się do Katalogu. Następnie przejdź na stronę pisma, w którym chcesz zmienić informację.<br /> | ||
W zależności od tego, w którym miejscu będziesz wprowadzać zmianę: w '''Kontakt z redakcją''', '''Kontakt z wydawcą''', '''Opis''', '''Prenumerata''', otwórz tam okno edycji, klikając w '''[<span style="color: blue">edytuj</span>]'''.<br /><br /> | W zależności od tego, w którym miejscu będziesz wprowadzać zmianę: w '''Kontakt z redakcją''', '''Kontakt z wydawcą''', '''Opis''', '''Prenumerata''', otwórz tam okno edycji, klikając w '''[<span style="color: blue">edytuj</span>]'''.<br /><br /> |
Wersja z 19:04, 14 paź 2007
Spis treści |
Jak dodać nowy spis treści
Jak dodać 1. numer z nowego roku
Jak wprowadzić nowe czasopismo
Zaloguj się do Katalogu. Następnie przejdź na stronę pisma, w którym chcesz zmienić informację.
W zależności od tego, w którym miejscu będziesz wprowadzać zmianę: w Kontakt z redakcją, Kontakt z wydawcą, Opis, Prenumerata, otwórz tam okno edycji, klikając w [edytuj].
Wprowadzając zmiany, bądź ostrożny. Pamiętaj o zachowaniu znaczników, dzięki którym możesz:
- przejść do nowej linii <br />
- przyporządkować pismo odpowiedniej kategorii [[ ]], np. [[:Kategoria:sieciowe i papierowe|sieciowe i papierowe]]
- utworzyć nagłówek == ==, np. == Kontakt z redakcją ==
Bez ograniczeń korzystaj z funkcji podglądu (Polecenie: Pokaż podgląd) – dzięki niemu pracujesz w brudnopisie
i dowolnie możesz wprowadzać zmiany, które odświetlą się publicznie dopiero po wybraniu polecenia: Zapisz.