Nasza strona internetowa używa plików cookie (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych. Każdy ma możliwość wyłączenia plików cookie w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.

Kondracka Karolina: Różnice pomiędzy wersjami

Z Katalog.Czasopism.pl

(Nowa strona: – magister Muzykologii na Wydziale Historycznym Uniwersytetu Warszawskiego, studentka Podyplomowych Studiów Menedżerskich dla Twórców, Artystów i Animatorów Kultury na Wydziale ...)
 
 
Linia 1: Linia 1:
 
– magister Muzykologii na Wydziale Historycznym Uniwersytetu Warszawskiego, studentka Podyplomowych Studiów Menedżerskich dla Twórców, Artystów i Animatorów Kultury na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. W latach 2003/2004 prowadziła badania nad kulturą i muzyką Ajnów na Hokkaido, które zaowocowały powstaniem prac z zakresu etnomuzykologii.<br />
 
– magister Muzykologii na Wydziale Historycznym Uniwersytetu Warszawskiego, studentka Podyplomowych Studiów Menedżerskich dla Twórców, Artystów i Animatorów Kultury na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. W latach 2003/2004 prowadziła badania nad kulturą i muzyką Ajnów na Hokkaido, które zaowocowały powstaniem prac z zakresu etnomuzykologii.<br />
Autorka prowadziła wykłady poświęcone muzyce Ajnów m.in. podczas <i>IX Festiwalu Nauki</i> w Warszawie oraz w pałacu Czartoryskich w Puławach, była twórcą audycji dla Polskiego Radia PR 2, w których omawiała zagadnienia związane z życiem i wierzeniami Ajnów oraz w 2006 roku opublikowała artykuł w Kwartalniku Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk „Muzyka”, pt. <i>Tonkori u Ajnów z Japonii. Budowa, funkcje i repertuar muzyczny</i> (Rocznik LI, 2006, nr 4 (203). <br />
+
Autorka prowadziła wykłady poświęcone muzyce Ajnów m.in. podczas <i>IX Festiwalu Nauki</i> w Warszawie oraz w pałacu Czartoryskich w Puławach, była twórcą audycji dla Polskiego Radia PR 2, w których omawiała zagadnienia związane z życiem i wierzeniami Ajnów oraz w 2006 roku opublikowała artykuł w Kwartalniku Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk [[Muzyka|„Muzyka”]], pt. <i>Tonkori u Ajnów z Japonii. Budowa, funkcje i repertuar muzyczny</i> (Rocznik LI, 2006, nr 4 (203). <br />
 
Ponadto w kręgu zainteresowań autorki znajdują się zagadnienia z zakresu kultury i muzyki Japonii oraz ludów Syberii, ze szczególnym uwzględnieniem szamanizmu.<br />
 
Ponadto w kręgu zainteresowań autorki znajdują się zagadnienia z zakresu kultury i muzyki Japonii oraz ludów Syberii, ze szczególnym uwzględnieniem szamanizmu.<br />
 
Obecnie Karolina Kondracka przygotowuje pracę doktorską w Instytucie Sztuki PAN w Warszawie.  
 
Obecnie Karolina Kondracka przygotowuje pracę doktorską w Instytucie Sztuki PAN w Warszawie.  

Aktualna wersja na dzień 21:04, 19 mar 2009

– magister Muzykologii na Wydziale Historycznym Uniwersytetu Warszawskiego, studentka Podyplomowych Studiów Menedżerskich dla Twórców, Artystów i Animatorów Kultury na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. W latach 2003/2004 prowadziła badania nad kulturą i muzyką Ajnów na Hokkaido, które zaowocowały powstaniem prac z zakresu etnomuzykologii.
Autorka prowadziła wykłady poświęcone muzyce Ajnów m.in. podczas IX Festiwalu Nauki w Warszawie oraz w pałacu Czartoryskich w Puławach, była twórcą audycji dla Polskiego Radia PR 2, w których omawiała zagadnienia związane z życiem i wierzeniami Ajnów oraz w 2006 roku opublikowała artykuł w Kwartalniku Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk „Muzyka”, pt. Tonkori u Ajnów z Japonii. Budowa, funkcje i repertuar muzyczny (Rocznik LI, 2006, nr 4 (203).
Ponadto w kręgu zainteresowań autorki znajdują się zagadnienia z zakresu kultury i muzyki Japonii oraz ludów Syberii, ze szczególnym uwzględnieniem szamanizmu.
Obecnie Karolina Kondracka przygotowuje pracę doktorską w Instytucie Sztuki PAN w Warszawie.


Przeczytaj też artykuł z Gadek z Chatki – Karolina Kondracka, MOJA JAPONIA. MOI AJNOWIE dostępny w Czytelni przedruków!